Roffel 50, het jubileumnummer, is gearriveerd!

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 05-06-2015 20:40:27

Vorige topic - Volgende topic

Ibanez

Citaat van: 855T5+ op 02-07-2015 00:15:47
In het blad staat deze link naar de enqueteresultaten. Zou publiek moeten zijn, dus laat ajb hier weten of niet-leden er ook bij kunnen :-)
Toppie bedankt :eusa_clap:

Bouke

Hier weer geen nieuwe roffel :'( ik vind het maar vreemd dat hij elke keer hier niet aan komt :eusa_think:

volvobug

Citaat van: Bouke op 06-07-2015 22:23:15
Hier weer geen nieuwe roffel :'( ik vind het maar vreemd dat hij elke keer hier niet aan komt :eusa_think:

Rijdt de bezorger wellicht Volvo  :eusa_think:

Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Bouke

Citaat van: volvobug op 06-07-2015 22:31:27
Citaat van: Bouke op 06-07-2015 22:23:15

Rijdt de bezorger wellicht Volvo  :eusa_think:

;D je zou het wel gaan denken ja :eusa_think:

855T5+

Er is duidelijk iets mis met jouw postbezorger, kan niet anders.
Het komt af en toe voor: post in de bosjes enzo. Niet leuk.
Volvo: Mutatis Mutandis

wil10

Geachte Roffel 50, Kan jij mij zeggen wanneer er weer een meeting is want ik krijg maar geen mail,s of berichten.B.v.d.Wil 10. ???

855T5+

Leden kijken op de clubsite of in de sectie "meetings" op dit forum. Aanmelden bij clubevents alleen voor leden via de clubsite na inloggen, andere meetings via t forum.
Als je lid bent en geen nieuwsbrieven ontvangt via de email kan het zijn dat de club je email niet (goed) heeft: stuur dan een email vanaf het emailadres waarop je voortaan nieuwsbrieven wilt ontvangen onder vermelding van je lidmaatschapsnummer en de in de kop van het bericht "verzoek nieuwsbrief" naar ledenbeheer@volvo850club.nl
Volvo: Mutatis Mutandis

cornelis-b

Citaat van: wil10 op 23-08-2015 16:39:15
Geachte Roffel 50, Kan jij mij zeggen wanneer er weer een meeting is want ik krijg maar geen mail,s of berichten.B.v.d.Wil 10. ???

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,75390.0.html
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien