Clubpas

Gestart door rogier, 17-03-2003 17:51:29

Vorige topic - Volgende topic

rogier

Ik heb vandaag m'n clubpas ontvangen. Ziet er goed uit! Helaas is het formaat groter dan het standaard creditcard formaat. Dus ik vroeg me af ik het pasje aan kan passen zonder dat deze uit elkaar valt. Dan past 'ie tenminste in m'n portefeuille.

FelixB

Ja, de pas is heel mooi geworden.

Knip je toch de rand eraf, kan net....
855R & C70 T5 cabrio automaat

Mellow_yellow

Iedereen kan het overtollige plastic gewoon wegknippen langs de rand van de kaart, het blijft gewoon zitten.  :D

maarten t5r

ik heb mijn pasje ook vandaag gehad   :),mijn auto word over enkele minuten afgeleverd,hij is vandaag apk gekeurd,dus dadelijk voor t eerst in mijn nieuwe auto rond rijden! ;D

rogier

CiteerJa, de pas is heel mooi geworden.

Knip je toch de rand eraf, kan net....
CiteerIedereen kan het overtollige plastic gewoon wegknippen langs de rand van de kaart, het blijft gewoon zitten.  :D
Dit wilde ik dus weten, bedankt!

PieT111

Ik ben hem alweer kwijt.
Eenmaal uit de post heb ik hem in de haast ergens neergelegd waar mijn zoontje niet bij kan. Nou kan ik hem alleen zelf niet meer vinden. ;D
Busje komt zo!

Edwin

Hij ziet er inderdaad mooi uit, alleen de achterkant vind dan wel weer tegenvallen, tenminste in vergelijk met de schitterende voorkant :-/.
Klopt het dat de auto er niet op vermeld staat i.t.t. het oude pasje?
Verder veel lof voor een ieder die er bemoeienis mee heeft gehad!  :)

gr. Edwin.  8)

Dreamer2

/me rent naar de brievenbus
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

Reitse

Mooi hoor!
@Piet5: in ieder geval geen knopjes waar je zoontje aan kan zitten  ;) :D

denkweb

Alleen gekeurd of ook nog goed-gekeurd??

Citeerik heb mijn pasje ook vandaag gehad   :),mijn auto word over enkele minuten afgeleverd,hij is vandaag apk gekeurd,dus dadelijk voor t eerst in mijn nieuwe auto rond rijden! ;D

Joris_Scholte

Ik vind em ook errug mooi. Hulde voor de ontwerpers/makers.

Full Metal Bernd

Ja erg mooi werk, had zelf destijd ook zitten te denken wat ik zou insturen, maar was niks geworden.
Pasje perfect.

maxmx5

Krijgen doanateurs ook een pas???????????????????

Zoja, waneer????????????????????????????????????

mvg.
Hans.

Dreamer2

Ik vind hem erg mooi! Even bijgeknipt en hij past perfect in de beurs. Binnekort es ff de volvodealer jennen door dat pasje op de balie te leggen onder het motto "krijg ik hier ook clubkorting?"
U wordt bedankt, u kunt wel gaan....

Reitse

Het is me ook wat zeg, zelfs de pasjes worden hier meteen getuned  :D :D :D ;D