Geen blower boven 40km/u

Gestart door stan81, 08-06-2015 22:26:05

Vorige topic - Volgende topic

stan81

Beste allemaal,

Mijn V70 2.5 LPG heeft zo af en toe wat probleempjes. Meestal makkelijk op te lossen. Nu zou ik graag wat tips horen.

Na al een tijdje problemen met mijn ecc te hebben gehad (knipperende lampjes) heb ik afgelopen week van een sloper het ventilatortje naast de schakelaars vervangen als ook het bedieningspaneel. Nu is de storing van de ecc weg. Getest en alles lijkt te werken. Tot ik harder dan 40km/u ga rijden, dan stopt de blower er bijna helemaal mee. Ook als ik zelf de schuif op maximaal zet.
Zou dat in de kachelmotor of kachelweerstamd kunnen zitten of moet ik het heel ergens anders zoeken?

Advies en tips zijn welkom! Dan kan ik dadelijk weer relaxt opweg naar de 700.000km.

volvobug

Uit welk jaar is jouw auto? En uit welk jaar de auto waar je de bedieningsunit vandaan hebt?

http://www.volvo850forum.nl/index.php/topic,75339.msg1588189.html#msg1588189

Maar ik kon hem nog wel met de hand op max zetten meen ik me te herinneren.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

stan81

Dat is inderdaad wat er gebeurd. Alleen beschrijf jij het tot 20km/u en heb ik he tot 40 km/u. En inderdaaad, mijn auto is van 1997 en de ecc unit die ik he geplaatst komt uit een diesel van 2000. Toch eens de oude terug zetten en kijken wat er gebeurd.