Ook nieuw!

Gestart door Ero, 16-02-2005 10:38:21

Vorige topic - Volgende topic

Ero

Goedemorgen,

Heb gisteren een rooie 850 GLT uit 92 gekocht. Niet omdat het nodig is (rij lease-auto) maar omdat Volvo in je bloed blijft zitten. Vroeger 240's gereden. Deze stond in de buurt bij een garage te koop, en ik was verkocht.

Nu nog de foto proberen:

Reitse

Bijna-broertje! (alleen andere duwbeugel achterop)

Peertje

Welkom op het forum.
...en gelijk een foto. Hulde!
Hé? Geen banner meer?

Vulk

Welkom. Mooie wagen moet'k zeggen.

Ero

Dank, dank. De garage heeft hem door een poetsbedrijf onder handen laten nemen. Aan de ene kant perfect, maar zelf hoef ik er op dit moment niet veel aan te doen...

Volvo comfort

Hey,

Gelijk uit de hoek komen met een eerste(uhh tweede ) post met foto..geweldig...Das een echte .... 8)

Echt de kleur ziet ernog goed uit..

Veel veilige km toegewenst..

En wel eerst warm rijden voordat je de roffel wilt horen he... ;)

gr. Koos

Ero

Zal proberen me rustig te gedragen als de motor nog koud is, maar dat kost wel veel zelfbeheersing!

Hoodlum

:) klinkt bekent

Welkom, en uh mooie auto

The Saint

Mooie wagen, mooie kleur  8)

Geluk ermee!

No shirt no shoes, no pinball

toycar

;)
Mooie auto, ziet er strak uit. Maarre dat poetsen, dat ga je toch zeker nog eens overdoen, al is het maar om iedere centimeter van je auto te kennen he?

Ero

Poetsen ga ik nog wel. Vandaag aan nadere inspectie onderworpen. Toch wat verblind geweest, toch nog wel aardig wat werk aan. Ook probleem lampje-stuk-lampje wat aan is, ook al geen lampje stuk. Zag discussie b50 Reitse, ga morgen relais bekijken. Hoort in klokje/buitentemp. geen lampje?
Verder dank voor alle leuke reacties. Zodra er een meeting komt ben ik graag van de partij, al moet er nog een hoop aan de auto gebeuren!

furin

mooie auto, mooi rood is niet lelijk. ik rij zelf nog niet, 15 jaar. ik hoop later ook zo'n model te kunnen kopen!!

Reitse

Citaat van: Ero op 17-02-2005 17:08:12
Poetsen ga ik nog wel. Vandaag aan nadere inspectie onderworpen. Toch wat verblind geweest, toch nog wel aardig wat werk aan. Ook probleem lampje-stuk-lampje wat aan is, ook al geen lampje stuk. Zag discussie b50 Reitse, ga morgen relais bekijken. Hoort in klokje/buitentemp. geen lampje?
Verder dank voor alle leuke reacties. Zodra er een meeting komt ben ik graag van de partij, al moet er nog een hoop aan de auto gebeuren!
In het klokje-buitentemperatuurbalkje hoort zeker een lampje. Als je die gaat vervangen, neem dan ook de rest van je klokkenwinkel mee, daar gaan er geheid een paar van stuk als je ze laat zitten...

Ero

Dank je. Inmiddels op het forum gevonden hoe het dashboard uit elkaar moet. Zijn het allemaal lampjes die gewoon vervangen kunnen worden of moet er ook gesoldeerd worden?

b0nkolok

Lullig hoor. Heb je hem bij een dealer gekocht? Die moet dat verhelpen. Maar zelf bij een niet-dealer vallen die dingen onder garantie of service!
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek