Het grote forum hardloop topic

Gestart door V70R-obert, 23-06-2015 22:51:55

Vorige topic - Volgende topic

peteRRR

Nou,...het is gelukt hoor,...1 uur en dertig minuten,....oew yeah! :eusa_dance:

Je moet er even de tijd voor nemen ;D

Pfieuww.

Groet
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

volvobug

Nog iemand bij de Montferlandrun komend weekend?
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

volvobug

Citaat van: volvobug op 30-11-2016 20:27:23

Niet? Dan ga ik nu wel alleen  ;D

Lammert

Citaat van: volvobug op 04-12-2016 10:39:48

Zet hem op straks Ruud! Mooie omgeving daar, ik neem aan dat je voor de 15km gaat?
Ik sta helaas de hele dag met een stofkap op m'n bakkes alle balken op m'n zolder te schuren...

volvobug

Citaat van: Lammert op 04-12-2016 11:21:57

Niet? Dan ga ik nu wel alleen  ;D
Zet hem op straks Ruud! Mooie omgeving daar, ik neem aan dat je voor de 15km gaat?
Ik sta helaas de hele dag met een stofkap op m'n bakkes alle balken op m'n zolder te schuren...

Ben weer thuis Lammert! Ja, 15 km en prachtig daar, weer vanouds in de vrieskou met een winters zonnetje. Montferland run is berucht vanwege zijn heuvelklimmetjes in het parcours. Maar ik had weer een nette 1:14:52.  :eusa_dance: Toch een van mijn favorietje loopjes daar.

stuuraandeverkeerdekant

Citaat van: volvobug op 04-12-2016 14:47:09
Citaat van: Lammert op 04-12-2016 11:21:57

Ben weer thuis Lammert! Ja, 15 km en prachtig daar, weer vanouds in de vrieskou met een winters zonnetje. Montferland run is berucht vanwege zijn heuvelklimmetjes in het parcours. Maar ik had weer een nette 1:14:52.  :eusa_dance: Toch een van mijn favorietje loopjes daar.
Netjes! Misschien dat ik volgend jaar mee doe. Begint in het plaatsje waar mijn oom woont zag ik net. Lekker gebied om te rennen!
Amateur by life, expert when I'll die...    Bloggie? hierzo!

BOV

Gisteravond ook weer op pad gegaan voor een lekker rondje hardlopen. Ik loop meestal een vast rondje van ca. 11 km.

Alleen na ongeveer 20 minuten kreeg ik steken in mijn buik en had ik het gevoel dat mijn eten omhoog kwam  :eusa_sick: Afgelopen zaterdagochtend had ik hier ook al last van.

Zijn meer mensen die hier last van hebben / hebben gehad? En er mogelijke oorzaken voor weten?

I take pictures and build stuff...

volvobug

Citaat van: BOV op 09-12-2016 10:15:02
Gisteravond ook weer op pad gegaan voor een lekker rondje hardlopen. Ik loop meestal een vast rondje van ca. 11 km.

Alleen na ongeveer 20 minuten kreeg ik steken in mijn buik en had ik het gevoel dat mijn eten omhoog kwam  :eusa_sick: Afgelopen zaterdagochtend had ik hier ook al last van.

Zijn meer mensen die hier last van hebben / hebben gehad? En er mogelijke oorzaken voor weten?

Te kort na het eten gaan rennen?

Lammert

Kunnen een aantal oorzaken zijn, lees deze maar ff door: https://www.runnersweb.nl/gezondheid/hardlopen-en-misselijkheid-wat-zijn-de-oorzaken.htm

Vulk

Citaat van: volvobug op 09-12-2016 14:15:57

Te kort na het eten gaan rennen?

Ik moet ook minstens 2 uur wachten met lopen nadat ik gegeten heb.
Als ik zwaar en vettig gegeten heb is het zelfs voor de rest van de dag om zeep.

Thys

Zelfde hier, heel hinderlijk. Van de week ook maar 2,5 kunnen lopen ipv. de gewenste >5. Morgen weer een kans:)

volvobug

Zo, vandaag de derde kerstdagloop in Arnhem gedaan, halve marathon in een mooie 1:50:41. Alweer het grootste deel van de overtollige kerstcalorien kwijt  :eusa_dance:

CarolineB

Zijn er mensen die aan de Sylvestercross mee doen?
Dat is hier in Soest aanstaande zaterdag in de duinen.

Ik heb hier een eeuwigheid geleden aan mee gedaan.

Www.sylvestercross.nl

Vulk

Deze morgen een nieuw persoonlijk record gelopen. 16km in 1:46.
Eind september ga ik proberen om een halve marathon te lopen.

san

Ik heb de loopschoenen  ook weer uit de kast gehaald...maar eens rustig opbouwen.