slotbouten art.nr. 8637237

Gestart door coco, 17-02-2005 14:21:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

coco

Ik kocht enige tijd geleden via marktplaats een paar slotbouten voor Volvo, passen echter niet op mijn 850 (5-gats). Ik heb me intussen suf gezocht voor welk model ze dan wel geschikt zijn. Op het zakje staat een nummer: 8637237. Wie heeft een idee voor welk model ze wel zijn?

mehn

Citaat van: coco op 17-02-2005 14:21:12
Op het zakje staat een nummer: 8637237. Wie heeft een idee voor welk model ze wel zijn?

Dat kan ik straks thuis voor je opzoeken, of anders iemand van de magazijnmannen als ze voor die tijd online zijn  ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

mehn

Citaat van: mehn op 17-02-2005 14:57:50
Citaat van: coco op 17-02-2005 14:21:12
Op het zakje staat een nummer: 8637237. Wie heeft een idee voor welk model ze wel zijn?
Dat kan ik straks thuis voor je opzoeken, of anders iemand van de magazijnmannen als ze voor die tijd online zijn  ;)

Ik heb de meeste model/bouwjaar combinaties geprobeerd, maar ik kan niets vinden  :-[

Iemand van de dealermedewerkers misschien?

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

coco

Er staat nog op het zakkie 'Made in USA', misschien levert dat nog wat op. Heb zelf ook al via internet bij van alles en nog wat gezocht, echt een raadsel....



Reitse

Heb je wel het goeie nummer?

bart

Ja , ik heb ook zo,n zakje met het nr 8637237, past niet op mijn 850.
Ben ook benieuwd waar ze voor zijn, een jaar geleden overgenomen van iemand...

thuur

Goh, nooit gedacht dat nog iemand zou reageren op dit topic ;D

Niet toevallig van ene 'coco' overgenomen? ;)


Gr 8)

Emiel

Het 'bout' gedeelte zal wel veel breder zijn denk ik, die passen op de s60/s80/v70 etc. De 850/v70 classic heeft een dunnere maat wielbout. Heb ook al een keer met nieuwe bouten in m'n hand gestaan (mooie chromen), maar waren te dik helaas...

Emiel :P

bart

hehe, nee niet van coco overgenomen...

Schroefdraad is anders van deze bouten, misschien wel withworth ipv metric voor amerikaanse markt ?