Overweeg AT -> MT bij 850R, wie wil er juist de andere kant op?

Gestart door T-5Richard, 21-07-2015 14:57:24

Vorige topic - Volgende topic

T-5Richard

Ik overweeg dus een conversie van AT naar MT. Dat is iets dat ik absoluut niet zelf kan uitvoeren, dus ik zoek creatieve benaderingen ;-)
Is er toevallig iemand die juist van een MT naar een AT wil? De bak heeft er 280.000 opzitten en is naar mijn weten in prima staat.
VAN 855 2.5 10V, VIA 855 2.5 20V EN 855R NAAR 2.0 CY 855T-5R

NinaPaul

Dan moet je gewoon een MT kopen, halve auto ombouwen is veel duurder.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

UserID6342

Linksom of rechtsom, het kost je altijd geld !  Een handbak met de verdere benodigde onderdelen is zo gevonden, de ombouw is ook te realiseren tegen een x-bedrag natuurlijk..  En ja, we hebben wel vaker van dit soort klusjes ;D

T-5Richard

Dat het geld kost begrijp ik  ;D Het zou alleen mooi zijn als ik met iemand een bak zou kunnen ruilen nietwaar ;-)
Ik begrijp dat ik bij jou kan aankloppen voor de benodigde 'technische virtuositeit'? Zo ja zou je eens kunnen roepen (mag ook via PB) wat die ingehuurde genialiteit voor financiƫle schadepost oplevert?

T-5Richard

Citaat van: NinaPaul op 21-07-2015 15:15:46
Dan moet je gewoon een MT kopen, halve auto ombouwen is veel duurder.
Dat kan ik me nauwelijks voorstellen...?

UserID6342

NinaPaul

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

kulk

NinaPaul

Je hebt ook een goede R nodig dan om alles te wisselen en iemand die dat wil.
(Is gewoon twee keer het werk, waar onderdelen als koppeling, keerringen, etc. sowieso aanbevolen worden om te vervangen).

Sorry, maar gewoon een ombouw (dus geen R donor) kan ik nog enigszins begrijpen.

Had het beter moeten verwoorden, sorry.
-Gottfried Leibniz