aanpassen 3 inch downpipe van 15g flens naar t16 vlak flens

Gestart door rappendaf, 22-07-2015 13:25:10

Vorige topic - Volgende topic

rappendaf

Is d.e aanpasing van 15g flens naar 16t flens een grote klus of is het gewoon de flens herplaatsen .Natuurlijk in juiste positie.                                                                                                                    En is jelmar cross road motors op verlof ? Groetjes Raf
850 2.3 t5 1993 133000KM ORIGINEEL
.  850 2.5 20v 1992 at 247000km
   C70 t5 23 T

leons850

Ik meende te lezen op fb dat jelmar even pauze had ja.
Die zat volgeboekt tot medio augustus meen ik.

Verder zou ik het niet weten. :angel:

Edit: typo
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

vincen tdi

Hangt van de 15g af.
Als de 15 g conisch is dan is het iets meer werk dan wanneer de 15g een rechte flens heeft.
De wereld is rond dus als je lang genoeg onderweg bent kom je elkaar altijd weer tegen :D

Jelmar

Verlof/vakantie doet Jelmar niet aan mee ;D (was het maar waar..)

Alleen zoals ook op oa. Facebook aangegeven is het vreselijk druk, er wordt nu aan 3 auto's tegelijk gewerkt (tussendoor moet je soms wel eens wachten op de juiste spullen van de dealer...) en buiten dat 'mag' ik ook nog 'even' onverwachts verhuizen van bedrijfspand.. En max die ook bij mij werkt besloot ook maar even 'iets' eerder op vakantie te gaan.
Dus kom handen, voeten & tijd te kort momenteel.

Ik doe m'n best om zo snel mogelijk iedereen correct te woord te staan, maar mail direct beantwoorden is dus even wat lastig..
Dus RAF, ik heb je mailtje net gezien en zal vannacht even proberen te antwoorden (werd door een bekende op dit topic gewezen vandaar ook even mijn reactie tussendoor zodat je iig iets weet).
850R

rappendaf

volgens mij is die conisch het gaat over de downpipe van antonio die te koop staat ik zou de hele uitlaat willen overnemen .maar wil weten of het de moeite is .ik ken een lasser maar heb geen zin in uren aanpaswerk .als het enkel de flenzen overzetten en lassen is ok .anders wacht ik tot ik de passende tegenkom of tot jelmar tijd heeft .op mp staat eent 19 met DP en groene injectoren maar dit gaat mijn automaat niet fijn vinden .ik denk dat een t16 met chip en dikke DP al meer als genoeg is voor de at .het is daarom dat ik me afvroeg of mijn dp met 2.5 inch buis door de cat niet genoeg zou zijn of dat dit de boel te heet gaat stoken na chip .ik wil wel
   C70 t5 23 T

rappendaf

;Dbedankt jelmar en rustug aan jonge het brand (nog) niet
   C70 t5 23 T