Brandend remlichtje

Gestart door Vulk, 31-07-2015 19:34:05

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: Vulk op 03-08-2015 19:46:50
En wat heb je aan de vlotter gedaan?
ik had er zelf nog 1 liggen van demontage auto en deze vervangen om uit te sluiten of dat het was. Iemand in de beurt met een 850 ?

Vulk

Citaat van: Sbv op 03-08-2015 19:51:05
Citaat van: Vulk op 03-08-2015 19:46:50
En wat heb je aan de vlotter gedaan?
ik had er zelf nog 1 liggen van demontage auto en deze vervangen om uit te sluiten of dat het was. Iemand in de beurt met een 850 ?

Ja Pieter. Hij heeft er vast nog wel één liggen.

Thom

Ik heb eens gehad, de sensor los gehad om niveau even goed te bekijken en daarna ook ineens een brandend lampje.

Aangezien ik een veerpootbrug heb, heb ik een beetje moeten rommelen met het uit het tankje halen van de sensor en daarbij is een kunststof ring los geklikt die op zijn beurt de vlotter klem zette. De ring terug geklikt en het lampje was weer gedoofd.

Nou moet ik alleen bekennen dat ik het net me reserve sensor bekijk, en daar is die hele kunststof ring niet op te bekennen....  :-\

Vulk

Citaat van: Thom op 08-08-2015 02:34:59
Ik heb eens gehad, de sensor los gehad om niveau even goed te bekijken en daarna ook ineens een brandend lampje.

Aangezien ik een veerpootbrug heb, heb ik een beetje moeten rommelen met het uit het tankje halen van de sensor en daarbij is een kunststof ring los geklikt die op zijn beurt de vlotter klem zette. De ring terug geklikt en het lampje was weer gedoofd.

Nou moet ik alleen bekennen dat ik het net me reserve sensor bekijk, en daar is die hele kunststof ring niet op te bekennen....  :-\

Dat ga ik straks nog even bekijken. Na de reset krijg ik geen foutcodes meer, alleen het lampje.

Vulk

Citaat van: Vulk op 08-08-2015 07:15:51
Citaat van: Thom op 08-08-2015 02:34:59

Dat ga ik straks nog even bekijken. Na de reset krijg ik geen foutcodes meer, alleen het lampje.

Net even gekeken. Er zat inderdaad een kunststofring los. Ik heb die nu terug vastgeklikt. Ik denk dat het er zo moet uitzien:

Straks even rijden. :)

Vulk

Het lampje blijft uit!

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Vulk

Inderdaad. Van een cheap fix gesproken.