even voorstellen

Gestart door canecorsoeric, 21-02-2005 11:45:42

Vorige topic - Volgende topic

canecorsoeric

Ik ben altijd een vervent achterwiel aandrijver geweest . Vroeger (25 jaar geleden) 142 en 144 gereden en een goede 8 jaar geleden een 940 estate , automaat en lpg gekocht. Qua rij gedrag vond ik deze 940 wat week in de voortrein/ zoekerig. Kan je van alles aan doen en kost de nodige, toen nog, guldens. Toen naar een 740 diesel; reed heerlijk maar je kan er nog geen 2cv4 mee bijhouden. Op naar lpg een 740 nog met carburateur. Liet me nooit in de steek behalve als je op benzine ging rijden. Reed voor geen meter. Met goed 5 ton erop ; had er zelf een 2 1/2 mee gereden over gstapt op diesel. Een 940 td kan ik kort over zijn een tank van een wagen; super!!!!Tsja wat daarna...? inderdaad een v70 tdi. wereld van verschil. Modern na klassiek. Geen seconde spijt. heeft er net 3 ton op en heeft airco en daar zijn mijn honden(cane corso) erg blij mee in de zomer. Laatste 3 volvo's in artic blue. Ciao Eric
Chiaro e Tondo

canecorsoeric

Chiaro e Tondo

toycar

Citaat van: canecorsoeric op 21-02-2005 11:47:26
foto's volgen

;)
Eric, het is nu al 7 uur later en ik zie nog steeds geen foto's!
Oh ja, welkom.

Volvo comfort

Hey welkom..

Waar blijven die foto's nou ik hou het niet meer ;D

Oja ook een foto van je honden natuurlijk ;)

gr. Koos

canecorsoeric

foto's van mijn volvo's  8) komen eraan wil mijn honden zien dat kan op www.canecorsoitaliano.nl oja de andere volvo is een 740 estate benz nog met carburateur. Is van mijn vrouw en een Buitenweg hoort nou eenmaal in een Volvo te rijden.
Ciao Eric
Chiaro e Tondo

canecorsoeric

Chiaro e Tondo

Volvo comfort

Keurig hoor...

Mooie foto's nu alleen het zonnige weer nog... ;D

Hoodlum

mooie foto's, mooie achtergrond :)

BobaFett

Welkom op het forum, mede tdi'er  ;)

Mooie foto's... hele mooie blauwe kleur.
Het enige wat nog mist is de forumsticker  ;D  ;D

Maarre... drie ton op de teller... is 'ie lekker ingereden!

Veel succes/plezier er mee!

The Saint

Woon jij aan het einde van de wereld of zo? ;D

Mooi wagens Eric!

The Saint, die ooit nog weleens gekeken heeft bij een 740 sedan, maar dat is nooit wat geworden (wel mooi).
No shirt no shoes, no pinball

elianmars

Citaat van: Boba Fett op 24-02-2005 18:55:48

Het enige wat nog mist is de forumsticker  ;D  ;D

Misschien zit-ie er net als ik al een tijdje op te wachten  ::) ::)

Welkom hier, Eric!!

canecorsoeric

Ja lijkt mij wel wat zo'n forum sticker. Woon inderdaad wat afgelegen aan't eind van een doodlopende weg! 5 min lopen van de zee(ooster schelde). Heb er jaren naar gezocht zo'n huis. Ben verder niet bang voor een volvo met wat km's ; heeft de afgelopen 2 jaar een 20.000 km gereden. heeft dus veel lange stukken gereden.
Ciao Eric

Chiaro e Tondo

Volvo comfort

Lekker luchtig plafond heb je in je huis ;D

The Saint

Citaat van: canecorsoeric op 24-02-2005 23:39:46
... Woon inderdaad wat afgelegen aan't eind van een doodlopende weg! 5 min lopen van de zee(ooster schelde)...

Ciao Eric

5 minuutjes van zee... top!!
No shirt no shoes, no pinball