SD-ERC (De nep CY)

Gestart door Johann, 10-08-2015 15:01:01

Vorige topic - Volgende topic

Jurijn R

Gaan met die 'banaan'  :eusa_drool:

Bouke

Leuk Johan ,weer een stuk bezigheidstherapie gevonden haha echt geweldig. Dit ga ik weer volgen :eusa_dance:

Emiel

Wat een gaaf project , dit ga ik zeker volgen.

LQDI

Manmanman. Staat de hal al bijna vol?  :P Wederom iets leuks om te volgen. Succes!

Piere

Dju dat truucje met die kabelbomen moet ik ook es proberen. Ziet er verrekt netjes uit.
Some people get all the Breaks, Volvo's got just what it takes.

http://plsvolvoprojects.blogspot.com/

Mike H.

Gaaf johan. Oude van thom de jong. Ga het volgen.

Johann

Heb het blok trouwens met de SD11 opgehaald.

Ging goed..  :)

Bouke

Haha geweldige plek zo met lekbak er onder :eusa_dance:

t_w

Zo kan een oude snowtrac 3 ook nog handig zijn :D
Wederom een gaaf project, ben benieuwd!

Jurijn R

Terwijl olie aflaten Johann, ligt het toch opgevangen? ;D
Rubbertje eruit en vuil is weg ;-)

Johann

Weer een stapje verder,

Inmiddels de zekering/relais kast weer terug gezet.
Dit blijft er zo'n beetje over,

De verlichting werkt op de OEM schakelaar. Knippers werken ook met de gevaren schakelaar.
Ik mis nog een knipper links voor.

Stokken op stuurkolom doen het, ook ruitenwisser.

maruska

volgens mij zie ik (nieuwe) / andere j-relais in het topcompartiment. Speciale reden voor ? oude j-relais' minder betrouwbaar ?
mooi minimalistisch, hoop ruimte voor toekomstige accessoires ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Rense850T5

Hee Johann.

Mooi project zo.
Basis is perfect als tracday auto mooi doorgelast en kooi erin,
Ben benieuwd wat je er verder van gaat maken.
Respect voor je gedult om een complete kabelbom te maken ;)
Volvo 850 T-5 MT '93, XYZ 330 mm BBK, XYZ schroefset, BCM Cda carbon airbox, Ipd stab. kit, Tail 50mm bov, 3" dp met 100cell racecat, 3" NM parts custom catback, 18" pegasus 225/35ZR18, Shortshifter, ipd veerpootbrug + vpb achter, XC grill, gereviseerd en versterkt blok, CXRacing drijfstangen, toga HP kruk en drijfstanglagers,  turbonetics t03/04 50 trim turbo,79mm intercooler, 630cc injectoren, Walbro 255l/hr, magnecor bougie kabels, custom carterventilatie, apexi avc-r boost controller, zeitronics wideband + egt sensor, Schutten tuning ECU!

Johann

Citaat van: maruska op 19-08-2015 08:26:15
volgens mij zie ik (nieuwe) / andere j-relais in het topcompartiment. Speciale reden voor ? oude j-relais' minder betrouwbaar ?

Het zijn vrij standaard relais en had alleen nog ouwe meuk liggen. Heb toen Hella relais gekocht maar toen had ik ineens een probleem.. Blijkt dat het standaard Hella relais pin 30 en 86 omgedraaid heeft. Omgeruild voor wisselrelais, ook van Hella, en die waren wel goed dus die blijven voorlopig even zitten. Zag trouwens dat RIPCA standaard relais wel de pinnen op de juiste plek hebben zitten.

Johann

Zie net dat twee J relais uit een '96 T5 ook gewoon Hella wissel relais zijn ..  

Vandaag nog even bij mijn favoriete autodemontagebedrijf wezen shoppen for bits en bolts..

Schroeven en plaatjes om radiator vast te zetten.
Bouten om koplampen vast te zetten.
Knippers L+R compleet met fitting, lampjes en montage veer.  
Twee Claxons met stukje bedrading van Alter 1. 
Ringen en clips om schakelkabels op bak en gaffels vast te zetten.
Kunststof relais houder boven radiator... Had er twee weken geleden net een weggegeven..  :eusa_think:
En nog een fuel rail van een 10 klepper.