SD-ERC (De nep CY)

Gestart door Johann, 10-08-2015 15:01:01

Vorige topic - Volgende topic

Emiel

Je moet ook niet altijd alles weggeven joh. :angel:

Ik heb nog een dakraam over...hebben? :-*

Johann

Citaat van: Emiel op 19-08-2015 19:03:32
Je moet ook niet altijd alles weggeven joh. :angel:

Krijg je leuke mix van. 96 850T5 in S70RRS, Alter 1 in samengeraapte GLT.  :-*

Citeer
Ik heb nog een dakraam over...hebben? :-*

Als ie waterdicht is .. . :eusa_doh:

Emiel

Citaat van: Johann op 19-08-2015 19:06:45
Als ie waterdicht is .. . :eusa_doh:

Alleen als ie binnen staat. :-X

Johann

Toeters zitten er op,

Gelijk de alter 1 stekkers er even bij op gemaakt en getest.. Wat een herrie..

Knippers zitten er op en alle verlichting voor werkt nu.

De 10V brandstofrail schoongemaakt, injectoren van de 2006 motor er in gezet. Drukregelaar zou 3 bar zijn en moet goed gaan.

En de leidingen een beetje bijgebogen om om de VVT solenoid te komen.

Moet nog een steuntje ergens bij op om de leidingen vast te zetten.

Op de stuurpomp, dynamo, luchtfilter, een paar kabels en een slang na komt de motorruimte er zo ongeveer uit te zien,

dielie850

Johann

Eh.. bovenste motorsteun zal ik er ook op zetten..

maruska

vergeet niet wat slangklemmen her en der, vooral die aan de voorkant ;D.

mooie lege ruimte.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Johann

Klein beetje progressie,

Rense850T5

Ziet er mooi uit zo clean onder de motorkap

Mooi werk weer, en zo blijf ie bezig he met de hobby ;D
Volvo 850 T-5 MT '93, XYZ 330 mm BBK, XYZ schroefset, BCM Cda carbon airbox, Ipd stab. kit, Tail 50mm bov, 3" dp met 100cell racecat, 3" NM parts custom catback, 18" pegasus 225/35ZR18, Shortshifter, ipd veerpootbrug + vpb achter, XC grill, gereviseerd en versterkt blok, CXRacing drijfstangen, toga HP kruk en drijfstanglagers,  turbonetics t03/04 50 trim turbo,79mm intercooler, 630cc injectoren, Walbro 255l/hr, magnecor bougie kabels, custom carterventilatie, apexi avc-r boost controller, zeitronics wideband + egt sensor, Schutten tuning ECU!

diederickvolvo

Ziet er wel echt mooi uit!
Wat zou die nou uiteindelijk wegen?
Straks betaal je niks meer aan wegen belasting :P

V70geRwin

Netjes hoor  :eusa_clap:
Wat voor veerpootjes zitten er onder?

maruska

ziet eruit als iets instelbaars... is dat een XYZ ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

leons850

Op Volvospeed staat dat er een BC set onder zit.
Even wat plaatjes geleend.

"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Johann

Staat met dikke letters op het voorspatbord..  ;D
Is BC dus ja. Op dit moment zo uit de doos onder de auto gezet. Weet nog niet of het achter lager kan maar is wel de bedoeling. Gebruik nu tijdelijk even twee 6 mm vulplaten onder het bovenste, nivomat, rubber. Misschien maak ik wel een sferisch lager er in, weet ik nog niet.
Eerst moet de remmerij nog en het brandstof systeem. Interieur moet nog opgeruimd worden maar het meeste wat nodig is qua bedrading zit er nu in.

De Titans zijn de oude wielen van de DOP T-5R. Onder die auto zijn nieuw uit de doos Titans gekomen die ik al meer dan 10 jaar in de schuur had liggen. De wielen die er af kwamen zaten heel slecht in de lak. Heb ze laten stralen en spuiten.

Voorbumper is gelast of hoe je het ook moet noemen en zo goed mogelijk gerepareerd maar het was een zootje.
Motorkap is ex Brutus, de ex van Emiel. De kap die er op zat heeft andere Emiel.  :)

Achterbumper zit ook niet meer echt lekker in de vorm trouwens maar toch maar laten spuiten. Bovendeks voor en achter zijn gespoten.

Heb nog een Zeitronix wideband er bij besteld, moet er nog in. Uitlaat gaat voorlopig even een standaard GLT voorpijp met standaard kat worden met ongeveer 2.5" laswerk er achteraan.

Johann

Nog een paar foto's van het spuitwerk,