Olieverbruik Autobahn - turbo?

Gestart door FKK, 11-08-2015 10:21:35

Vorige topic - Volgende topic

Nordschleife850R

Bij een dagje circuit (paar honderd km) moet ik ook vaak wel 0,75L olie bijvullen.

Jurijn R

Om nog maar niet te spreken over de benzine Emiel ;D

V70 classic

Citaat van: Jurijn R op 11-08-2015 21:49:47
Om nog maar niet te spreken over de benzine Emiel ;D

Tja
das niet om aan te slepen als je gas geeft  :eusa_shifty:
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

V70R^2

Ben benieuwd, morgen DLD passeren naar italie, ik ga eens kijken hoeveel ik exact verbruik met 600km a 200km/h~250km/h cruisen ;D

V70 classic

Citaat van: V70R^2 op 11-08-2015 22:22:18
Ben benieuwd, morgen DLD passeren naar italie, ik ga eens kijken hoeveel ik exact verbruik met 600km a 200km/h~250km/h cruisen ;D

Ik help t je hopen
dr zijn wat van die bouwstelle met 80 Km beperking op je Weg
en laat daar nu net traject controle zijn  :eusa_think:

maar dr zitten indeed een paar mooie lange halen in

Sk6

V70R^2

Oei, controle. Bij wegwerkzaamheden een erg kostbare overtreding .. ik zal erop letten, bedankt!

V70 classic

Citaat van: V70R^2 op 11-08-2015 22:52:53
Oei, controle. Bij wegwerkzaamheden een erg kostbare overtreding .. ik zal erop letten, bedankt!

Maar heb er nog wel ff een audi afgedroogd.
Maar we hadden zo een doos op t dak.

Moet je t niet al te gek maken  ;D

Nordschleife850R

Citaat van: V70R^2 op 11-08-2015 22:22:18

Laat even weten wat uiteindelijk de gemiddelde snelheid is geworden ;) Valt vaak tegen. Ben een keer naar Kopenhagen gereden ongv. 770km met een gemiddelde van ongv 110km/h. Op stukken waar een snelheidslimit was gewoon (netjes) aan gehouden. Geen limit: Vol gas ;D

Veel plezier!

leons850

Moet je even kijken hoe vaak je aan de LPG pomp staat bij die snelheden, het is natuurlijk gewoon leuk maar je gemiddelde snelheid gaat er echt niet veel van omhoog.
Dit hebben Robbie en ik afgelopen vrijdag nog gezien.
Het blijft grappig hoe mensen kijken dat je met je oude volvo zeker niet de langzaamste bent mja je staat vaak wel 't eerste aan de pomp. ;)
(Of je moet een LPG en benzine tank leeg rijden, dan kom je een heel eind.)
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

V70 classic

Citaat van: V70R^2 op 11-08-2015 22:52:53

idd.
je zet een bord einde 120 en gaat p t gas mooie 3 baans wegvakken.

Dan plots bordje werkzaamheden 80.
Dan rijdt je onder camera's door.
Na 100m houden de schildjes op, ( dr is daar geen flikker aan de hand he, enkel wat schildjes.
Maar de 80 blijft gehandhaafd tot je weer onder camera's door bent.
Zo pakken ze dus t gemiddelde van 80 over heel t stuk.
ik spreek over misschien een 20 Km he.

Zijn dus gewoon treiter bordjes.
Enkel om te voorkomen dat t wegvak word vrijgegeven met t normale hoe hard je wil bordje.
Want dan zouden ze je nooit kunnen pakken op te hard bij de baustelle.

let dus goed op.
T is trajectcontrolle.
Die Duitser rijden daar gewoon vol door, maar die moeten er voor die camera's weer af, dus geen meeting op hen.

Grts Ronald.

V70R^2

Hmm, ben benieuwd. Heb wel redelijk aan de snelheid gehouden, maar bij die controle's niet altijd exact 80 het hele traject ben ik bang.
Gemiddeld DLD was ook maar 120km/h. Op benzine gezet bij 200+ en de rest op gas. Dus maar 1x hoeven tanken..

Schnappi

eventueel overstappen op een goede 10w40 en dan het verbruik nog eens controleren.