Bumper groeven herstel. Nu met foto's.

Gestart door LB, 12-05-2015 23:22:24

Vorige topic - Volgende topic

LB

Mijn V70 ('99) heeft groeven in de bumper. Ter illustratie: alsof er met hele scherpe nagels in gekrast is. Daardoor is de bumper erg lelijk geworden. Ik zie op youtube wel een aantal filmpjes hoe ze kunststof herstelwerkzaamheden doen maar ik vraag me af of er iemand is die dit soort reparaties zelf als een heeft gedaan? En dat wellicht tegen vergoeding voor mij wil doen?

Bumper moet daarna uiteraard naar de spuiterij. Ook daar zoek ik dan nog nuttige tips voor. :)
Hang Loose

cornelis-b

Begin eens met een foto van de bumper, ik heb een goede spuiter en doe best veel bumper reparaties voor forumleden.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

LB

Ik zal morgen een aantal detail foto's plaatsen. Het is nu donker buiten :)
Hang Loose

LB

Op advies van cornelis-b (aka" zeg maar Henk tegen mij") met de groeven bumper naar Amsterdam geweest. Ze draaien hun hand nergens voor om. Met het grootste genak zijn alle lelijke groeven uit de bumper verdwenen als sneew voor de zon. En strak gespoten!!!!!!!

Heb er aardige pics van maar nu uitzoeken hoe ik die hier kan posten.

Hang Loose

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

LB

Dank, gezien. Nu online plaatsen vanaf vakantie adres in Frankrijk met beprkte Wifi:-) en dan posten.
Hang Loose

cornelis-b

Maak even een gratis account aan op www.picturepush.com en upload daar je foto's, je kunt daar gewoon mappen aanmaken. Als de foto's daar staan dan klik je op de foto en hij gaat open dan nog een keer klikken op de foto en onder de foto verschijnt dan een viertal links. Kopieer de link achter: Hotlink for forums (1):    
Plak deze link in je bericht en de foto is zichtbaar. Lijkt ingewikkeld maar is echt super simpel.

Edit: Henry was me net een stapje voor ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

LB

Met deze snelle tips moet het lukken! Zeker en vast zouden onze zuider buren zeggen.
Hang Loose

LB

En daar zijn ze!

Voor net nette had ik er eerst nog even een poetsdoek over moeten halen maar helaas ontbrak de tijd daar voor.

Hang Loose

cornelis-b

Ik had de foto's al gezien maar deze zijn wat groter, is erg netjes geworden. Man wat zag die voorbumper er uit!
Goed werk weer van de spuiter.

Zeg maar Henk tegen mij

LB

Hier voor alle anderen ook de foto's van de voorbumper voordat die gerepareerd is:

ht

Hang Loose

LB

Ik mis nu alleen nog het midden rooster (gril). Iemand nog tips?
Hang Loose

cornelis-b

Het zag er echt erg uit maar de vakman heeft het weer top hersteld  :eusa_clap: :eusa_clap:

Rooster is gewoon nog te bestellen bij de dealer ik dacht iets van 26 euro.

Zeg maar Henk tegen mij

LB

Hang Loose