Inbouwen van Pro Logic module in de V70

Gestart door LaurensV70, 27-08-2015 18:08:51

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LaurensV70

Hallo,

Ik heb al een hele tijd z'n Pro Logic module liggen in de garage. Maar ik wil hem toch echt nu gaan inbouwen. (Volvo part 3533799)

Weet iemand hoe je hem moet inbouwen? In heb al gezocht naar een inbouw instructie, maar die kon ik niet vinden.

Dank!

Laurens.

cornelis-b

Deze komt achter de radio op de console gemonteerd, zijkappen bij het console verwijderen en dan kan je er redelijk bij, de gaten voor de bouten zitten er al. Ik hoop wel dat je de benodigde kabel er bij hebt?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

T5-4life

En hopelijk heb je niet alleen de module en kabel, hij hoort op een frame te zitten. Zit voor de kachelradiator.
C70 T5 coupe LPI 1998 394 dkm
C70 T5 cabrio 2000 236 dkm
S80 D5 2005 314 dkm

cornelis-b

Zonder de montagebeugel is hij ook wel te monteren, beetje creatief met aluminium strip doet wonderen. Heb ze zo al eerder ingebouwd. De kabel is veel belangrijker.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

LaurensV70

Hoi, Dank voor jullie reactie,  :)

Ja, er komt een kabel uit. Die zit er vast aan. En ik begrijp dat de centre speaker aan de radio verbonden moet worden. En niet aan deze pro logic module.

En er zit ook een zwarte montage beugel bij, dus dat moet wel lukken.

Achter de radio ? Is daar wel ruimte? Zal wel ff proppen worden.  ::)  Moet de midden console er ook uit om erbij te kunnen komen?




cornelis-b

Nee console hoeft er niet uit, als je op de bestuurdersstoel zit zie je naast je rechterbeen vloerbedekking omhoog lopen tegen de console, deze kan je loshalen en daarachter zit een kunststof plaat dit is idem aan de andere kant. Als je de vloerbedekking van boven naar beneden wegbuigt dan kan je de kunststof platen los halen en kan je de unit makkelijk monteren. Stekker achter in de radio en dan de stekker van de center ook in de radio. Het zou dan moeten werken. We hebben het toen bij mijn S70 binnen 45 minuten geplaatst.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij


Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

LaurensV70

Okay. Dit moet lukken zo.

Dank je wel!