[VKB 2015] Volvo Klassieker Beurs Rosmalen 26 en 27 september 2015

Gestart door Volvo 850 Club Nederland, 31-08-2015 10:50:51

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

san

Ook even geweest,bakkie gedaan bij de clubstand en wat bekenden de hand geschud en een praatje gemaakt.Waarom ik altijd Willem voor Theo aanspreek? De rode Alter 1 zag er zeer strak uit! De andere 2 rode al net zo  :)
Even gestruind langs de vele kraampjes maar niet veel bijzonders,al met al wel een leuke dag gehad met de oudste.
Op de parkeerplaats de mooie Amazones en P1800's bewonderd.
Wel grappig dat ik de oude eigenaar van mijn S70 tegenkwam en gesproken heb,ben zijn naam even kwijt...puntje geheugenverlies. :-\

FGG

Die rode GLT van Thierry was echt ongenadig strak! Wat een mooie auto! :o

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

dbs1

Zaterdag bezocht ik de VKB. Nog wat mensen van het forum gesproken, waaronder Henri en Martin, leuk om eens te zien wie er bij een nick name hoort. Hieronder een foto impressie van wat er zoal op de parkeerplaats stond.

Net als vele anderen viel het mij ook op dat de 850 en x-70 modellen niet bij elkaar stonden geparkeerd, maar bij "overige Volvo's". De 2-serie, 7-serie, Amazon enz stonden wél bij elkaar in rijen. Kwestie van organiseren? (en van waaruit moet dat dan komen?) of zijn onze auto's nog niet klassiek genoeg?
Sorry voor de fotokwaliteit-->telefoon pics.

Op de stand van de 850 club

Op model....

én kleur

Die V60 Polestar reed heel rustig weg en toen was het geluid al  :eusa_drool:

Ook op kleur, maar speciaal voor de foto geregeld.

V70 2.5 FT LPG MY10 452 18" BOR
V70R  AT4 LPi - Black Stone 019 - 17"Comet - Km stand 10-2010: 178800 -- 346689 verkocht
Peugeot 206 Plus 1.4  - Noir Obsidien

UserID6342

Citaat van: gero op 27-09-2015 09:25:09
Citaat van: Dirk342 op 27-09-2015 07:32:07
We zullen straks de tractor weer eens aan slingeren en eens gaan kijken daaro....

De hele familie gaat mee ???

Lummel  ook ?
Neuh en Jessie bleef ook thuis, dus Ronny, Jeffrey en Anouk en ikzelf zijn er geweest.  Ach, wat zullen we er van zeggen... De 850clubstand was weer geweldig en gezellig, de 700verenigingstand was een erg trieste bedoeling wat ik de vereniging / club absoluut niet gun maar wat ze zelf hebben bewerkstelligd helaas...  Hadden ook geen kl*ten te doen en dat schijnt gisteren net zo geweest.  Wat gereedschap gekocht, zoals eigenlijk ieder jaar.  Het is niets waard, maar het kost ook niets ;D ;D En een koevoet is een koevoet ;D.

Me heerlijk zitten vernaggelen aan die kromme banaan, lang zitten kletsen met alles en iedereen en mijzelf aangemeld bij de klassieker vereniging.

Qua stands e.d. valt het op dat het ieder jaar dik minder word.... en ik blijf erbij, de beste plaats voor de VKB was de automarkt / veehallen in Utrecht !

jeroen74

Ik was wel van plan te gaan vandaag, maar uiteindelijk na de wat negatieve berichten hier toch besloten maar thuis te blijven. Lijkt er op dat ik weinig gemist heb, aangezien ik eigenlijk alleen geïnteresseerd ben in onderdeeltjes...

razorx

Citaat van: Dirk342 op 27-09-2015 18:34:50
Citaat van: gero op 27-09-2015 09:25:09
Citaat van: Dirk342 op 27-09-2015 07:32:07
We zullen straks de tractor weer eens aan slingeren en eens gaan kijken daaro....

De hele familie gaat mee ???

Lummel  ook ?
Neuh en Jessie bleef ook thuis, dus Ronny, Jeffrey en Anouk en ikzelf zijn er geweest.  Ach, wat zullen we er van zeggen... De 850clubstand was weer geweldig en gezellig, de 700verenigingstand was een erg trieste bedoeling wat ik de vereniging / club absoluut niet gun maar wat ze zelf hebben bewerkstelligd helaas...  Hadden ook geen kl*ten te doen en dat schijnt gisteren net zo geweest.  Wat gereedschap gekocht, zoals eigenlijk ieder jaar.  Het is niets waard, maar het kost ook niets ;D ;D En een koevoet is een koevoet ;D.

Me heerlijk zitten vernaggelen aan die kromme banaan, lang zitten kletsen met alles en iedereen en mijzelf aangemeld bij de klassieker vereniging.

Qua stands e.d. valt het op dat het ieder jaar dik minder word.... en ik blijf erbij, de beste plaats voor de VKB was de automarkt / veehallen in Utrecht !
Dikke eensch!

Fatsenco

Ik kreeg het gevoel alsof mijn wagen nog splinternieuw was na al die onderdelen te hebben zien liggen voor al die andere type Volvo's.
Wat ook altijd opvalt is dat er (grote) honden worden meegenomen naar zo'n beurs als deze.
Hoort dat bij het beeld van Volvo-rijders?
Volvo V70 R AWD (Laser Blue Pearl / Two tone)'00
Volvo V70 2.5 10V LookalikeanR (Nautic Blue Pearl)'98
Volvo 855 T5-R (Cream Yellow)'95

UserID6342

Daarom heb ik Lummel expres thuis gelaten om dat beeld eens te doorbreken :evil: ;D.  Maar als je een prijs kunt winnen voor grootste (en domste) hond op de beurs, neem ik 'm volgend jaar wel mee dan ;D ;D

Boeijke

Heb ook genoten van de beurs. We hebben als 850 club een goede beurs gedraaid en ons van een hele goede kant laten zien denk ik. Ook veel complimenten in ontvangst mogen nemen over onze stand. Zowel van bezoekers als mede standhouders.

Dat er voor onze auto's weinig onderdelen liggen is al jaren een feit. Het is ook nog niet een echte klassieker natuurlijk.   Onderdelen voor onze auto's zijn overal nog wel te vinden. Ook op sloperijen. Van de echte oudjes is dat natuurlijk niet het geval. En als je dan iets zoekt is zo'n beurs ideaal.

Maar leuk alle mensen weer gesproken te hebben en nieuwe mensen hebben te leren kennen. En er gelukkig iemand van kunnen weerhouden een kromme banaan te kopen .

@ San.  Waarom jij me theo noemt snap ik ook niet. Ik ben veul knapper namelijk  :evil:

Hopenlijk iedereen tot volgend jaar weer.

san

@ Willem. Ach ik noem mijn vriendin ook wel eens anders.... :eusa_whistle:

Boeijke

Citaat van: san op 27-09-2015 21:10:06
@ Willem. Ach ik noem mijn vriendin ook wel eens anders.... :eusa_whistle:

Hoop ik alleen dat je diegeen Theo noemt  ;D

gero

Citaat van: Fatsenco op 27-09-2015 20:28:21
Ik kreeg het gevoel alsof mijn wagen nog splinternieuw was na al die onderdelen te hebben zien liggen
voor de al die andere type Volvo's.
Wat ook altijd opvalt is dat er (grote) honden worden meegenomen naar zo'n beurs als deze.

U  houdt niet van honden ????

Fatsenco

Ik houd best wel van honden, maar de aandacht ligt toch bij de auto niet bij de hond, dit leidt alleen maar af voor waar je eigenlijk voor komt!
Stel dat die hond ook nog z'n behoefte kwijt moet, dat werkt toch niet op zo'n beurs........
Nogmaals niets tegen honden, maar het viel op dat velen hun viervoeter hadden meegenomen.
Ik moet wel mijn complimenten geven voor de locatie en de indeling van deze beurs, met name voor de clubs op de 1e verdieping.
Ben een aantal keren in Utrecht geweest maar nog niet in Rosmalen......
Volvo V70 R AWD (Laser Blue Pearl / Two tone)'00
Volvo V70 2.5 10V LookalikeanR (Nautic Blue Pearl)'98
Volvo 855 T5-R (Cream Yellow)'95

FGG

Citaat van: gero op 28-09-2015 07:52:41
Citaat van: Fatsenco op 27-09-2015 20:28:21
Ik kreeg het gevoel alsof mijn wagen nog splinternieuw was na al die onderdelen te hebben zien liggen
voor de al die andere type Volvo's.

U  houdt niet van honden ????

Ik ben gek op honden maar ik hoef echt niet overal honden te zien. Als ik in ergens een hapje zit te eten zit ik niet te wachten op een hond bij het tafeltje naast me. Ook in hotels en dergelijke: nee dank je. En ik moet er toch ook niet aan denken dat een hond z'n poot had opgetild tegen mijn C70 afgelopen weekend...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: