Nieuw lid met een rammel

Gestart door WvR, 23-02-2005 17:35:28

Vorige topic - Volgende topic

WvR

;)Beste mede volvo rijders ik zal me effe voorstellen
Voor mijn werk had ik tijdelijk een auto nodig daar de baas er een zou leasen als ik een half jaar in dienst was. Dus het werd een 850 glt 20v uit 92 met 230 d op de teller.
Nu ik de lease reggeling ken wil en hoef ik geen auto van de baas. Ik krijg gewoon 0.28 cent per km. Nu 40.000 km verder lach ik me rot, ik hou elke maand dik geld over. Ook het onderhoud is me 100% meegevallen daar dit in 10 maanden E. 1000.-- heeft gekost. Nu mijn rammel, deze komt uit de bumper achter aan bijde kanten verschillend. een soort ratelslang geluid. Ra Ra wat is dat en hoe los ik het op.

@®-

Zo zie je maar dat Johan Cruijf gelijk had: Ieder nadeel heeft zijn voordeel.

Dus gefeliciteerd met je Roffel.

Voor je bumper zie ik maar een remedie een mooie zondag afwachten en je bumper eraf halen is niet zoveel werk.

The Saint

Welkom op het forum WvR. Over die rammel in je bumper kan ik natuurlijk heel veel zeggen, maar helaas nix zinnigs :-\

Groeten The Saint
No shirt no shoes, no pinball

elianmars

Hey, welkom hier!

Een rammel in de achterbumper?? Komt het wel uit de bumper en niet uit de bagageruimte (bijvoorbeeld iets dat los ligt bij het reservewiel)?

WvR

:(Nee het zijn geen losse spullen daar ik alles er uit heb gehaald, en als ik een achter deur hard dicht gooi dan hoor ik het ook. Zou het de ontluchting kunnen zijn van het intreur? die zit daar.
MvrG wvr

thuur

Hallo en welkom op het forum!

Is het niet gewoon je kenteken wat rammelt? Anders wat tochtstrip achterop de kentekenhouder plakken, scheelt enorm ;)

Gr 8)