Niet te stoppen

Gestart door Theostek, 03-09-2015 10:31:14

Vorige topic - Volgende topic

Theostek

weet niet of jullie deze al gezien hebben via dumpert..

https://www.facebook.com/photo.php?v=1606991639553756
Houdt het "Cool" airco is onze zorg en specialiteit.

knoertS70

Ja, is al een oude maar blijft gaaf om te zien.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

cornelis-b

Wel leuk om te zien dat er meerdere Volvo's zijn gebruikt.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

HJ850

Ik kreeg hem ook doorgestuurd vandaag.

Ik betwijfel overigens of Volvo zó hun Veiligheidsstreven in beeld wil brengen. Die kerel zit gewoon in die auto, nix remote.

Maar geweldige scenes.
Ik zie wel wat lichte schade achter. Duidelijk te zien dat je niet met je klep open moet rijden!

855T5+

Heb nu vaker gezien wat een botsingetje met een Volvo 850 in werkelijkheid doet.
Daarom nogal verbaasd over de geringe schade bij schuin van voren aanrijden.
In werkelijkheid knakt dan de voorste beam nogal en zou er veel meer schade moeten zijn.
Althans dat is dus de werkelijke ervaring / wat ik gezien heb tot nu toe.
Het lijkt er dus sterk op dat ze verstevingingsbalken voorin gemonteerd/gelast hebben en dat verklaart dan ook wel waarom de auto van het botsobject lijkt te stuiten ipv dat de kreukelzone z'n werk doet.
Heeft dus denk ik niets met de werkelijkheid van een ongemodificeerde 850 te maken. Gelukkig maar, zou ik zeggen.

Blijft wel vermakelijk om te zien natuurlijk!
Volvo: Mutatis Mutandis

UserID6342

Dikke eensch !  Een 850 kan echt niet zoveel hebben voorop zijn neus, bij de achterportieren/kofferbak al helemaal niets.....
En geloof me, bij die aanrijding van RV was de auto echt meteen krom geweest, zonder die versteviging erin....