AB werkt niet altijd

Gestart door Sven850, 05-09-2015 17:52:03

Vorige topic - Volgende topic

Sven850

Mijn guard 1 afstandsbediening deed het niet meer door wat ik toen vermoede een lege batterij. Heb toen nieuwe batterijen erin gezet en de AB werkte weer zonder problemen.
Ik heb toen met het in elkaar zetten alleen het schroefje te strak gedaan want na een paar weken is het zwarte afdekplaatje op de AB er af gebroken :eusa_wall:

Heb toen via het forum een nieuwe AB behuizing gekocht en het probleem is nu dat de AB het soms doet. Enige deel wat ik trouwens heb over gezet is het zwarte afdekplaatje.

Vandaag bijvoorbeeld thuis in 1 klik van slot, na het tanken in 1 klik op slot en toen ik terug liep naar de auto niet meer van slot te krijgen met de AB. Omdat ik al ervaring had met wat er gebeurt als je met de sleutel de auto open maakt en de deur open trekt heb ik daar 5 minuten op het knopje staan drukken totdat mn auto besloot dat ik er dan toch maar weer in mocht want het begon wel een beetje een sneu gezicht te worden.

Thuis de AB maar weer eens open gemaakt en alle contactjes bekeken en kan er niks bijzonders aanzien. AB in elkaar gezet en auto weer in 1 klik op slot, en daarna niet meer van slot.

Lampje van de AB gaat ook niet branden als hij het niet doet. De verschijnselen lijken op toen de batterij leeg was, maar deze zijn net 2 maanden oud.

Iemand enig idee wat dit kan zijn of is het gewoon einde van het leven voor de AB?
XC40 T4 Recharge

arjen850

Klinkt toch wel als de microswitch.

Sven850

Houd dat in dat die afstandsbediening dan klaar is?
XC40 T4 Recharge