motorkap open gewaaid!

Gestart door jelle d, 07-09-2015 16:30:38

Vorige topic - Volgende topic

jelle d

Vandaag ben ik flink geschrokken....motorkap waaide open met een snelheid van gelukkig 70 kmh.... waarschijnlijk niet goed dicht gegooid...balen! Afgelopen maanden flink wat tijd en geld in de auto gestoken en nu dit.... :eusa_wall:De kap is flink beschadigd en de scharnieren zijn helemaal krom... Zijn de scharnieren ook te vervangen? Ik hoor

UserID6342

Ja, de scharnieren zijn zo te vervangen, mits je beide voorschermen er af hebt.

jelle d

Citaat van: Dirk342 op 07-09-2015 16:32:32
Ja, de scharnieren zijn zo te vervangen, mits je beide voorschermen er af hebt.

Top! Bedankt voor je snelle reactie. Nu op zoek naar een motorkap inclusief scharnieren. Gelukkig heb ik een veel voorkomende kleur, DOP 421!

Boeijke

Scharnieren heb ik wel voor je. Motorkap ook trouwens. Wel beide in kleur 419 oftewel silversand.

PaulAWD

Tjonge, dat is wel schrikken lijkt me. Kwam de kap niet tegen de voorruit?
V70 97, 2,5T AWD, beige leder, R-bumper, XC-bumper, Dubbel RVS, Comets antraciet.

marc-850

Citaat van: Boeijke op 08-09-2015 19:01:00
Scharnieren heb ik wel voor je. Motorkap ook trouwens. Wel beide in kleur 419 oftewel silversand.

Da's 2 kleuren te weinig, Willem  ;D

jelle d

Bedankt voor het aanbod! Ik heb waarschijnlijk alles in dezelfde kleur gevonden. Dat was inderdaad schrikken, maar gelukkig reed ik niet hard, 70 ongeveer. Als ik harder had gereden dan had ik waarschijnlijk de kap wel tegen het raam gehad!

jelle d

Ik heb nu eerst een andere motorkap en scharnieren gemonteerd. Geen nette kap, veel steenslag. Maar goed, ik kan eerst weer rijden, nu maar hopen dat ik binnenkort een mooie motorkap en spatborden op de kop kan tikken, want ik wil hem wel netjes hebben!