verlichting automaat

Gestart door ineke, 07-02-2003 12:15:55

Vorige topic - Volgende topic

ineke

de verlichting van de automaat standen (P, N, D etc) valt af en toe uit. Na wat rommelen met de pook gaat het wel weer branden maar echt lekker zit het niet.
hoe kom ik hier bij en zal het een kwestie van contactjes zijn?

is dit een bekend fenomeen en misschien de voorbode tot ergere mankementen?

Groet,

ineke

Raf

Ineke

dat is nu toevallig, maar ik heb daar sinds twee dagen ook last van!
hopelijk krijg jij snel een duidelijk antwoord dan ben ik ook ineens verder geholpen :D

Raf
De gustibus non disputandum est!

Erik_M.

Citeeris dit een bekend fenomeen en misschien de voorbode tot ergere mankementen?

Groet,

ineke

Hey Ineke,

Dat klinkt niet best, zou wel eens een bakrevisie kunnen aankondigen,  ???    heeft veel van doen met de rijstijl.   ;)

Grapje, moet kunnen.  ;D

Toen ik mijn auto kocht was ook het lampje bij de automaatselector kapot. Ik heb toen, omdat er nog meer lampjes kapot waren en omdat ik voorbereidingen trof voor z.g. powerwindows achter en omdat er een groot gat in de console was bij de middenarmsteun, de hele console los gehaald en vervangen.  Bij jouw auto hoeft de reparatie niet op deze manier uitgevoerd te worden.

Onderstaand tref je een copie aan van een antwoord  dat gegeven is op een dergelijke, eerder gestelde vraag.

Succes

Groetjes
Erik

"Je zou door aan de linkerkant, ter hoogte van de selectiehandle, de console onderaan voorzichtig iets naar buiten te trekken het lampje kunnen vervangen."

"De middenconsole zelf is trouwens heel makkelijk los te halen, zit maar met 4 schroeven vast, 2 onder de asbak (die er dan wel eerst uit moet) en 2 onder de klep van de middenarmsteun."

ad

ik heb de lampjers recent vervangen. de concole moest toch echt even los. dat gaat erg eenvoudig en is goed zelf te doen/
succes
gr ad koch

arjen

Wat een K klus was dat...  >:( via de zijkant lukt het echt niet. De console geprobeed los te halen, maar het schroefje rechtsvoor had geen grip meer, blijkbaar in de garage stukgedraaid. Toen dus gaan frunniken, met console half omhoog, duurde een uur. Maar het lampje brand weer.   :eusa_angel:Kwam er trouwens achter dat bijna alle lampjes de geest hebben gegeven (na 12 jaar)