Aankoopadvies V70R AWD

Gestart door michr, 23-09-2015 09:28:45

Vorige topic - Volgende topic

cornelis-b

Citaat van: )()()sT op 24-09-2015 08:47:12
Ik vind het een nette auto, maar toch stevig aan de prijs. Vooral als ik me bedenk dat ik in 2008 nog geen 6k. betaalde voor m'n blauwe. Die heb ik in de jaren erna weliswaar voorzien van nieuwe plaatdelen ivm. deukjes rondom, maar toch. En ja, saffron... dan val je tenminste een beetje op ;D

Ik vind de prijs eigenlijk best wel meevallen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

michr

Stel dat ik toch even wil kijken; kennen jullie/zijn er forumleden die daar in de buurt wonen (Friesland) die mee kunnen om eea te beoordelen?

cornelis-b

Citaat van: michr op 24-09-2015 10:40:00
Stel dat ik toch even wil kijken; kennen jullie/zijn er forumleden die daar in de buurt wonen (Friesland) die mee kunnen om eea te beoordelen?

Gewoon eens heen gaan, de hele familie Van der Veen is Volvo gek ;D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Silverarrow

M'n auto komt er vandaan. Op zich prima, maar houdt je ogen open voor achterstallig/naderend onderhoud. In mijn geval hadden ze wat grote dingen gedaan (distributie + waterpomp, flush voor de automaat), maar er waren gezien de prijs ook een genoeg zaken minder (remschijven voor, lekkende remklauw, pnp switch, te veel olie in de automaat, etc.). Dit omdat je met de aanschaf al aan de max lijkt te zitten van je budget. Probeer objectief te blijven en laat je niet gek maken door verhalen over "van de tweede eigenaar" of "een origineel nederlandse auto met alle documentatie" (maar dat geldt voor alle auto's/garages).