Twee weken de auto, nu al schade....

Gestart door elianmars, 25-02-2005 23:12:31

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Vandaag zijn we met de zaak naar de bouwbeurs in Utrecht geweest.

We zijn met de Volvo gegaan. Die moesten we parkeren bij de veemarkt in Utrecht.

Toen de beurs was afgelopen en we naar huis reden, liep de band rechtsvoor aan bij diepe kuilen. M'n vader (met wie ik samen werk) liep al weer te zeuren: god, waarom ligt die wagen dan weer zo laag dat de boel aanloopt.
Waarop ik zei dat 't helemaal niet kan dat er iets aanloopt. En op de heenweg was er niks aan de hand geweest.

Toen we aan de zaak kwamen en ik ging kijken waarom het wiel ineens aanloopt, schrok ik me rot. Één of andere idioot heeft z'n bumper lekker in het voorspatbord geparkeerd >:( >:(

Ik baal als een stekker!! Ik was juist zo blij dat die wagen nog zo strak was.
Maandag ga ik aangifte doen bij de politie en dan proberen wat kosten vergoed te krijgen via het waarborgfonds.

Fijn hoor, dat er mensen zijn die het geen kl*te interesseert als ze tegen de wagen van een ander aan zitten...........  >:( >:( >:(

Jan_D.

Dat is echt waardeloos!
Zorg even dat je getuige(n) hebt die kan (kunnen) verklaren dat je de auto er puntgaaf hebt neergezet!
Succes!

Jan

elianmars

Die zijn er. Drie personen die bij me in de auto zaten naar Utrecht (toen het wiel niet aanliep) en terug naar huis (toen het wiel dus wel aanliep).

Ik heb de getuigenverklaring-formulieren van het waarborgfonds al uitgeprint en laat ze alledrie de formulieren invullen. Ik weet alleen niet of de politie deze getuigenverklaringen ook in wil zien?

Jan_D.

Waarschijnlijk wel, maar gelukkig heb ik dit nog nooit zelf ervaren.

Groet,

Jan

thuur

G*#&*geloeiende wat een z**k! Bah wat leuk van mensen... daar ben je toch voor verzekerd? Als het nou een krasje is wat je niet ziet in het donker, soit! Maar zo'n bluts? Da's best hard gebeurd volgens mij... (Werd er drank geschonken daar?)

Ik hoop dat er nog iets van te maken valt (uitdeuken zonder spuiten?), het is nu nog vers.. Vreselijk! Ik leef met je mee iig!

En meteen aangifte doen, verzekering op de hoogte stellen en dan maar het waarborgfonds (tis tenslotte met een ander voertuig gebeurd)!

Gr 8)

elianmars

Citaat van: thuur op 26-02-2005 00:09:04
G*#&*geloeiende wat een z**k! Bah wat leuk van mensen... daar ben je toch voor verzekerd? Als het nou een krasje is wat je niet ziet in het donker, soit! Maar zo'n bluts? Da's best hard gebeurd volgens mij... (Werd er drank geschonken daar?)

Ik hoop dat er nog iets van te maken valt (uitdeuken zonder spuiten?), het is nu nog vers.. Vreselijk! Ik leef met je mee iig!

En meteen aangifte doen, verzekering op de hoogte stellen en dan maar het waarborgfonds (tis tenslotte met een ander voertuig gebeurd)!

Gr 8)

De wagen is niet allrisk verzekerd, dus van mijn verzekering hoef ik geen cent te verwachten.

Er werd inderdaad drank geschonken op die beurs.......... ::)

thuur

Ik bedoelde meer de verzekering van de veroorzaker. Als ik zo'n schade berokken, dan moet ik er aan geloven. Kwestie van integriteit denk ik.

Dat met die drank lag voor de hand, want dat spatbord kreukt niet zo snel. Volgens mij had de bestuurder het erg laat in de gaten dat z'n vehikel niet meer naar achter wilde... ::)

Gr 8)

elianmars

Citaat van: thuur op 26-02-2005 00:46:32
Ik bedoelde meer de verzekering van de veroorzaker. Als ik zo'n schade berokken, dan moet ik er aan geloven. Kwestie van integriteit denk ik.

Dat met die drank lag voor de hand, want dat spatbord kreukt niet zo snel. Volgens mij had de bestuurder het erg laat in de gaten dat z'n vehikel niet meer naar achter wilde... ::)

Gr 8)

Ach.......... ik lees je vorige post nu nog een keer en heb nu al door wat je bedoelde  ::) ::)

ik zou inderdaad nooit doorrijden, als ik iemand anders schade toebreng. Daarvoor is de verzekering, ja.
Helaas hoor/lees je het de laatste tijd steeds vaker, dat de dader op het kerkhof ligt........ :-\

thuur

Wat ik altijd extra jammer vind bij 'drink-n-drivers' is dat ze vaak anderen voor het leven verminken/van het leven beroven en zelf (lichamelijk) ongeschonden wegwandelen. Maar goed, daar ging het verhaal niet over.

Gr 8)

R.Bijl

wat een k#t Streek >:( zeg suc6 met de verdere stappen en laat effe weten hoe het afloopt

sterkte Robin
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

@®-

Je hoeft niet tot maandag te wachten om aangifte te doen, bij heel veel gemeentes kan je het gewoon via internet doen, heb ik zelf van de week ook gedaan.

Nu zal ik je iets geven wat ik bijna mijn strot niet uit kan krijgen: www.politie.nl

Wel balen voor je en wens je veel sterkte toe met alle papier rompslomp eromheen

elianmars

Citaat van: Armin op 26-02-2005 09:30:53
Je hoeft niet tot maandag te wachten om aangifte te doen, bij heel veel gemeentes kan je het gewoon via internet doen, heb ik zelf van de week ook gedaan.

Nu zal ik je iets geven wat ik bijna mijn strot niet uit kan krijgen: www.politie.nl

Wel balen voor je en wens je veel sterkte toe met alle papier rompslomp eromheen

Gaat helaas niet. Alleen als er "vernieling" aan de wagen is toegebracht, dus niet door een andere auto, dan kan het online.
Ik heb de politie er gisteren al over gebeld.
Gelukkig kan ik er wel in mijn eigen woonplaats aangifte voor doen en hoef ik niet terug naar Utrecht.

thecrew

3 maanden geleden hadden ze mijn rechter voor en achter portier te pakken. Ook de dorpel. 1800 euro schade, nou dat merk je echt wel als je ertegen aan rijdt. Briefje, ho maar. Smerige klere *&*()

Ik vindt dat ZO'N MINNE rotstreek. Kon er mooi zelf voor opdraaien.

toycar

:(
Klote zeg, zo'n "verrassing". Ik ken de parkeerplaats niet zo goed, maar is er geen camerabewakingssysteem waar je een beroep op kunt doen (ja ik kijk ook CSI)?

elianmars

Citaat van: toycar op 26-02-2005 13:24:19
:(
Klote zeg, zo'n "verrassing". Ik ken de parkeerplaats niet zo goed, maar is er geen camerabewakingssysteem waar je een beroep op kunt doen (ja ik kijk ook CSI)?

Hey, daar heb ik nog niet eens bij stil gestaan. Ik ga gelijk eens kijken of ik daar achter kan komen!