Hallo ik ben Max

Gestart door max, 27-02-2005 00:09:30

Vorige topic - Volgende topic

max

Ik ben Max, ik kom uit Haarlem en ben sinds 3 weken de bezitter van een 850 gle met 230000 km op de teller 2,5 L 10v.
Een geweldige automobiel.
Ik heb jaren een 144 gehad uit 1973 maar die heb ik nu weggedaan aan een jonger persoon die zin in een restauratie had.
Ik ben blij dat ik dit forum ontdekt heb dankzij een briefje onder mijn ruitenwisser, bedankt Maarten.

Groeten van Max

Ik zal er morgen nog een paar maken, en ben al weer heel wat wijzer geworden  van de gemailde handboeken, bedankt hoor. 8)

thuur

Woehoe! Het begint z'n vruchten af te werpen! Mooi werk Boba (initiator) en Maarten (plaatser).

En Max, hartelijk welkom! We hopen dat je hier veel kunt opsteken en kunt bijdragen.

We willen uiteraard wel foto's zien van de bolide die een respectvolle 144 heeft vervangen en recent voorzien werd van een flyer ;D

Volgende stap is lid worden van de club he ;)

Gr 8)

Volvo comfort

Jaaaaaaah eindelijk de eerste die via een flyer naar het forum komt...

Goed werk!!!

Hey max ,

Veel veilige km toegewenst..

Nu nog wel de foto's he.... ;D

gr. Koos

Trouwens wat spot ik verder op het forum  

Re:Handboek 850 gle estate - NIEUW
« Antwoord #3 Gepost op: 26-02-2005 23:25:47 »  

--------------------------------------------------------------------------------
Ontzettend bedankt hier ben ik heel blij mee!!!
Ja, ik weet nog niet helemaal hoe het hier werkt  dus ik dacht ik doe maar eens een gooi. Ik zal me zodirekt ook even netjes voorstellen me foto en zo, van de roffel natuurlijk.
Heel veel dank groeten Max

Je hebt geen foto geplaatst.... je moet je natuurlijk wel aan je woord houden ;D

toycar

8)
Hee daar is Max weer. Opnieuw welkom!

The Saint

Welkom op het forum Max, en nog gefeliciteerd met je nieuwe Volvo.

Moet wel een hele verandering zijn, van je 144 naar de 850.

Groeten The Saint, die in de ECHTE hoofdstad van Noord-Holland woont: Alkmaar  ;)
No shirt no shoes, no pinball

Maarten

HEEEEE!!!!  die Max,
Graag gedaan, en misschien tot ziens.
Groet Maarten
Helemaal standaard !!, op een : Rica-Chippie, 3" FDF downpipe , Ferrita exhaust , na dan !!!

Peertje

Hoi Max,
Welkom op het forum
Ik ben benieuwd naar de foto(s).
Hé? Geen banner meer?