Volvo s70 tdi

Gestart door sev, 27-02-2005 16:53:51

Vorige topic - Volgende topic

sev

Hoi,

Vorige week heb ik een volvo s70 tdi gekocht. 240.000 op de klok, beige bekleding en donkergrijs van kleur.
Mijn volvo 850 2.5 10V op gas heb ik weggedaan. Hij miste koppel, zeker bij het inhalen op B-wegen miste ik dat wel.

De tdi is best wel snel (binnen 10 sec naar 100) en zuinig (gemiddeld 1 op 15,9). Het enige dat moest gebeuren was de waterpomp en d-riem. Was wel pittig duur, maar dan kan ik ook weer 120.000 km kostenloos rijden. Overigens is er een waterpomp van een VW transporter ingegaan, die zijn tussentijds verbeterd. Volvo heeft nog de oude (lees zwakke) waterpomp.
Ik ben superblij met mijn auto!!

Hier wat foto's. Ben benieuwd naar jullie reacties.

http://img171.exs.cx/img171/9900/grijsrechtsvoor5ni.jpg[/img]

Groet, Sev

Peertje

Hoi sev,
Welkom op het forum.
Goed dat je gelijk probeert een foto te plaatsen.
Tussen moet je een url van een plaatje dat al online staat plaatsen.
Klik even op de help button hierboven en kijk dan bij "bericht posten"

Succes!
Hé? Geen banner meer?

The Saint

Hoi Sev, van harte welkom op het forum.

Je had hier met je vorige auto ook al mogen aanmelden hoor!  ;)
No shirt no shoes, no pinball

sev

Klopt is ook gebeurd.

sev

is niet echt eenvoudig.

Als ik geen plaatjes op een website heb staan kan ik geen losse plaatjes posten? Begrijp ik dat goed?

Groet

Halimi

Ga maar eens naar http://imageshack.us en blader dan naar je plaatje in je
'mijn afbeeldingen' bestanden.
Selecteer een plaatje en druk 'host it'.
Dan selecteer je de link voor forums en kopieer je die in je bericht op het forum.
Succes !!

mathh

Je kunt ook het leden foto album gebruiken ;)
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

sev

Oh ja,

Deze hadden jullie nog tegoed. Dit was mijn vorige auto.

Ook mooi natuurlijk, zo'n blauwe baksteen!

Hoodlum

Mooi hoor je nieuwe roffel (je ouwe ook natuurlijk ;))

sev

Dank je, nou nog chippen dan is ie helemaal af!

Ik weet nog niet of het rica wordt trouwens. Daar wordt hier wel errug veel reclame voor gemaakt. Ze doen het voor 850 clubleden voor de halve prijs...
Misschien maak ik hier geen vrienden mee, maar je zou bijna denken dat die twee afspraken hebben gemaakt....Wat doen ze nou anders?

thuur

Als ze het voor leden met korting doen (zie ook de clubsite voor nog meer 'aanbiedingen') dan is er zeker een afspraak ;)

Gr 8)

sev

hmmm, dan is het een pot nat en maakt het dus eigelijk geen zak uit waar je het doet.... ik kijk wel ff verder, chip-point ziet ook wel goed uit..

thuur

Citaat van: sev op 01-03-2005 23:00:38
hmmm, dan is het een pot nat en maakt het dus eigelijk geen zak uit waar je het doet.... ik kijk wel ff verder, chip-point ziet ook wel goed uit..

???

Ik snap je benadering cq. denkwijze niet helemaal, maar dat maakt niet uit. Je bent vrij om te doen en laten wat je wilt IHMO ;)

Gr 8)

sev

Nou, mijn gedachte is als volgt:

Als rica zo makkelijk kortingen weggeeft, zijn ze in de basis al te duur. Ze kosten standaard €775. Wordt je lid van de volvo 850 club, dan is het ineens de helft!  
Dat betekent ergens dat je gek moet zijn om €775 neer te tellen voor iets dat de helft waard is. Er zijn genoeg chippers die het voor de helft doen zonder dat je ergens lid van moet worden, de resultaten zijn gelijk. Dus zo'n club wekt bij mij geen vertrouwen.

Voila

thuur

Niet iedereen die z'n auto kan laten tunen bij Rica is lid van de 850 club.. (enerzijds gelukkig ;))

En als bedrijf zijnde geef je graag een forse korting als je daardoor meer klanten krijgt, dat is normale marketing.

Extremer voorbeeld:
Appie Happie verkoopt toch ook produkten onder de kostprijs? Daar hoor ik anders geen enkele consument over klagen.. Wel roept iedereen dat ze jarenlang te veel hebben betaald. Maar wacht maar totdat de supermarktoorlog voorbij is, dan weten we weer wat boodschappen kosten.. ;)

Maar nogmaals: je moet de tuner uitzoeken die jou het beste gevoel geeft, dat ben ik met je eens!

Gr 8)