young oldtimer C70 uit 2000

Gestart door De_Duuc, 01-11-2015 12:08:57

Vorige topic - Volgende topic

De_Duuc

hallo,

heeft iemand een betaalbaar en betrouwbaar adres waar je je auto kan laten taxeren?
liefst in de regio van Utrecht.

heb een C70 uit 2000 en iedereen roept dat die meer waard (gaan) worden, dus wellicht is het interessant om deze te laten taxeren.

ik hoor graag van jullie,

Marino
Volvo C70 Convertible 2.0T Turquoise (422), zwarte kap, grijs leren interieur, MY2000, Helios 16" , RICA Tuning 210 Pk, 300 Nm

NinaPaul

C70 is gewoon een massa product. Misschien als je een uitzonderlijk model hebt (full option, kleur die zelden voorkomt, etc.), ontzettend lage km stand en hij is concoursstaat is dat je dan geluk hebt, een gek die er een wild bedrag voor over heeft.
In alle andere gevallen denk ik dat het "wishfull thinking" is.

"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Piet

Citaat van: De_Duuc op 01-11-2015 12:08:57
heb een C70 uit 2000 en iedereen roept dat die meer waard (gaan) worden,

Vaak roept iedereen maar wat......

Jurijn R

Bij een klein publiek is een C70 populair en in hun ogen wat waard. Om iets van "serieuze" waarde te hebben moet je toch wel een full option hebben in concours met een 2.3, naar mijn mening toch

Hiker

Taxeren die je puur voor de verzekering, en als hij plat gaat hopen dat de taxatie nut heeft.

De mijne (V70 2.5D met veul opties en onderhoud) is op 8k getaxeerd,  voor wat het waard is.

Omdat mijn motor bij Idex is getaxeerd,  heb ik de Volvo ook laten taxeren.

"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha