Sneeuwpret!!!

Gestart door RonnieDuck, 02-03-2005 12:39:04

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Ronald21

en bij vele gemeentes waaronder :eusa_wall: heesch is het zout bijna op

pwassink

Citaat van: Ronald21 op 17-12-2010 11:05:44

Moeteen ze ook maar met incourante restpartijen kunstmest gaan strooien..

Groeien de bermen ook beter van ipv de zoutschade die men altijd aanwendt als reden om NIET te strooien..  ;D

Dezelfde dooddoener (in mijn visie dan)  als "er wordt in de woonwijken te weinig gereden om het zout zijn werk te laten doen"
Ik geloof een hoop, bij Zoab is dat ook idd zo, maar alle fietspaden zijn compleet sneeuwvrij, ook op
plaatsen waar toch wel  10,5 man per dag voorbijfietsen ..  dus die rijden het zout wel los ?  :eusa_think:
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Boeijke

Buurgemeente Oss dus ook schijnbaar.  :(
Lekker promoten dat iedere burger 2 emmertjes strooizout voor thuis mag komen halen. Sneeuwt het 2x en dan heeft de burger alweer pech. Zout bijna op. Dus nix meer 2 emmertjes.  :eusa_wall:

Enne....van mij mag die sneeuwzooi morgen weer pleite zijn.  :eusa_shifty:  Kijkt leuk zo'n witte wereld maar is naar mijn mening teveel overlast (kost ook een hoop geld), is koud en heb een hekel aan kou  :eusa_whistle:

Willem.

Sbv

Vanochtend tripje Barendrecht - Oosterhout(Breda) gemaakt en was mooi gezicht alle sneeuw. Niet erg glad, maar wel redelijk wat sneeuw

V70 classic

Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

elianmars

Citaat van: Boeijke op 17-12-2010 12:03:51

Lekker promoten dat iedere burger 2 emmertjes strooizout voor thuis mag komen halen. Sneeuwt het 2x en dan heeft de burger alweer pech. Zout bijna op. Dus nix meer 2 emmertjes.  :eusa_wall:

Enne....van mij mag die sneeuwzooi morgen weer pleite zijn.  :eusa_shifty:  Kijkt leuk zo'n witte wereld maar is naar mijn mening teveel overlast (kost ook een hoop geld), is koud en heb een hekel aan kou  :eusa_whistle:

Willem.

Ik begrijp alleen niet waarom de burger zijn zout bij de gemeente moet halen. Ik heb drie zakken van 25 kilo liggen. Kost € 4,50 per zak bij de bouwmaterialenzaak. Dan ga je toch niet in de rij staan voor een emmertje zout........

elianmars

Citaat van: pwassink op 17-12-2010 11:11:09

Moeteen ze ook maar met incourante restpartijen kunstmest gaan strooien..

Groeien de bermen ook beter van ipv de zoutschade die men altijd aanwendt als reden om NIET te strooien..  ;D

Dezelfde dooddoener (in mijn visie dan)  als "er wordt in de woonwijken te weinig gereden om het zout zijn werk te laten doen"
Ik geloof een hoop, bij Zoab is dat ook idd zo, maar alle fietspaden zijn compleet sneeuwvrij, ook op
plaatsen waar toch wel  10,5 man per dag voorbijfietsen ..  dus die rijden het zout wel los ?  :eusa_think:

Ik heb mijn stoep met zout bestrooid. Alle sneeuw is verdwenen. En daar rijden echt geen auto's overheen  ::)

850blues

Citaat van: Subonno op 17-12-2010 10:02:15
Komt ie dan, www.kasteel-staverden.nl
Het bedrijf waar ik werk huurt een ruimte in het koetshuis tegenover het kasteel.
De directeur van het bedrijf is toevallig ook eigenaar van het geheel.

Mooie lokatie en zelfs huisgemaakte erwtensoep, ik zeg:  
tijd voor een mini-meeting
(maar niet vandaag   ::) )
2016 => ....         | V70 2.5 10v classic '98 | 218dkm --> ....
2004 => 2016 | 854 2.5 10v '96                  | 118dkm --> 249dkm

Boeijke

Citaat van: elianmars op 17-12-2010 14:26:15

Buurgemeente Oss dus ook schijnbaar.  :(
Lekker promoten dat iedere burger 2 emmertjes strooizout voor thuis mag komen halen. Sneeuwt het 2x en dan heeft de burger alweer pech. Zout bijna op. Dus nix meer 2 emmertjes.  :eusa_wall:

Enne....van mij mag die sneeuwzooi morgen weer pleite zijn.  :eusa_shifty:  Kijkt leuk zo'n witte wereld maar is naar mijn mening teveel overlast (kost ook een hoop geld), is koud en heb een hekel aan kou  :eusa_whistle:

Willem.

Ik begrijp alleen niet waarom de burger zijn zout bij de gemeente moet halen. Ik heb drie zakken van 25 kilo liggen. Kost € 4,50 per zak bij de bouwmaterialenzaak. Dan ga je toch niet in de rij staan voor een emmertje zout........

Nou, in de rij staan is ook overdreven. Zo druk is het niet daar hoor.  ;)
Eerst beloven en dan niet doen. Bah, hekel aan!  :eusa_naughty:
(Had zelf ook al gehaald, maar het gaat om het idee. Toch?)

Willem

M a r c

Willem.

Dan moet je verhuizen naar een warm land...   :eusa_whistle:
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Boeijke

Citaat van: M a r c op 17-12-2010 14:47:47

Willem.

Dan moet je verhuizen naar een warm land...   :eusa_whistle:

Zin in een sponsor-actie  :eusa_whistle:  ;D

Justin-850

Eventjes iets heeeel anders, hier sneeuwt het ook...... maar ik vroeg me even af of het bij iedere 850 het geval is dat als je de handrem in een bochtje aantrekt je een harde mechanische knal hoort ???? Ik had het bij m'n eerste 850 ook altijd ( in de sneeuw uiteraard ;) )

Ik wil even weten of dit hoort? Als het inderdaad normaal is dan ben ik weer helemaal blij en kan de sneeuwpret doorgaan :D

Misha

Citaat van: Justin-850 op 17-12-2010 15:24:30
Eventjes iets heeeel anders, hier sneeuwt het ook...... maar ik vroeg me even af of het bij iedere 850 het geval is dat als je de handrem in een bochtje aantrekt je een harde mechanische knal hoort ???? Ik had het bij m'n eerste 850 ook altijd ( in de sneeuw uiteraard ;) )

Ik wil even weten of dit hoort? Als het inderdaad normaal is dan ben ik weer helemaal blij en kan de sneeuwpret doorgaan :D

Dat doen ze veel vaker, maar de handrem van de 850 is niet de beste in zijn soort, ik zou het afraden. Als hij een keer vastslaat (en dat komt voor), sta je raar te kijken.

schoonmaken en nieuwe remvoeringen scheelt een berg.

Het zijn van die metalige klak-geluiden, waarschijnlijk als je wat pielt lukt het ook nog wel om hem links en rechts te laten klakken.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Subonno

ik heb dat ook, volgens mij slijtage aan achterophanging. Misschien de Endlinks ?
Het is een tik maar niet een om uit te stappen en onder de auto te kijken.