Sneeuwpret!!!

Gestart door RonnieDuck, 02-03-2005 12:39:04

Vorige topic - Volgende topic

italia

Frysk Bloed Tsjoch OP!!!!!!!!

mooi hè dat landschap.

Maar goed, om ff der op terug te komen, vannochtend met ramkoers in het "parkeervak" gedoken, er lag namelijk n 1/2 mtr van die witte troep, blijken er doodleuk twee basaltblokken te liggen, eentje net meegepikt met de dorpel. slechts de spatlap moest er aan geloven. dus daar kan ik het mee doen. kwam er niet zonder hulp vandaan trouwens.

dennis850

tja, nederland is klein en kan dus blijkbaar erg plaatselijk verschillen,... hier in Halle ( centraal achterhoek) heeft het vrijwel de hele dag niet heeft gesneeuwd.

Nu om17.15 uur begint het iets te sneeuwen, maar veel is het niet...

succes daar in het noorden

Reitse

@ Rogier, die halve meter hebben we hier inmiddels wel.
Heeft de hele dag netjes doorgesneeuwd. Maar er kan nog veeel meer bij ;D

Ben

Reitse wat woon je daar toch mooi  :P

daytonawim

Hi Hi, in Franeker afgelopen nacht in 6 uur 25 cm sneeuw, ik alkmaar was hat gisteren al pet 15 cm en afgelopen nacht ook een cm of 8 denk ik.

Al met al met de zomerbanden en (4mm profiel voor)  weer 500 km door de sneeuw gereden ( had ik toch maar de winterbanden voor gemonteerd )

rogier

Het blijft hier nu ook eindelijk liggen, maar de halve meter gaan we voorlopig niet redden.

RRRRR_Ramon

Hier in Muiderberg, vlakbij Amsterdam aan het IJsselmeer, zo'n 15/20 cm sneeuw.

Toen ik thuis kwam van m'n werk nog net ff een paar plaatjes gemaakt, werd al donker.

Hopelijk voelt ie zich een beetje thuis onder de wiite deken.

Met het Opeltje (nog net te zien achter de roffel) naar het werk geweest.

Straat aan de zijkant van de woning.

Forum "ondergesneeuwd".

Sneeuwdragers.  :P

Straat aan de voorkant van de woning.

--Edit: foto's opnieuw geüpload--
🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

M a r c

Mooi plaatsjes allemaal! <zucht>  :'(

Hier ligt nog helemaal niks....  :-\  :'(  >:(

En ik ben gek op sneeuw  :D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

The Saint

Hier in Alkmaar is ook aardig wat sneeuw gevallen. Lopend naar mijn werk zag ik onder andere het volgende:

Bij de Ford dealer aan de overkant:

Of op de weg:

En thuis natuurlijk:

No shirt no shoes, no pinball

jaap

Vanmorgen om 6.30, 40 cm sneeuw gemeten.
Een looppad door de sneeuw gemaakt en een uur later kon ik alweer het looppad schoonmaken. Eigenlijk ben ik de hele dag aan het sneeuwruimen geweest

Zojuist 47cm gemeten.
Er ligt bij ons in`t dorp gemiddelt 30 tot 40 cm sneeuw op de stoep die dus onbegaanbaar is. En het sneeuwt nog steeds,
Alles gaat over de  weg, voetgangers, fietsers, auto`s en vrachtauto`s. Uiteraard wel logisch,  maar dat van die voetgangers??????
Vandaag dus een verplichtte vrije dag :D
En das  ook wel eens een keer leuk.
Al hoewel ik toch liever werk.

Jaap
Rijden in een V70R is zo mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Boeijke

Vreemd. Plaatselijke buien dan. MH-city is niet zo heel erg ver vanaf hier (oss) en hier ist mooi wit. Dus Marc, als je het zo mooi vindt. Spring in die roffel, 20 minuutjes sturen en je hebt SNEEUW!! :P

Willem

M a r c

het is toch niet te filmen.... Was 2 weken geleden ook al toen we terugkwamen van de Twente-rit; ter hoogte van Uden en Veghel zag alles wit en vanaf Eindhoven alles weer gewoon groen  :(

Maar goed, misschien komt het nog!  :D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

b0nkolok

Hier (Haarlem) aardig pakje wit. Vandaag effe naar Amsterdam. Wel errug lekker hoor met AWD, goeie controle over de auto. Maar let op de anderen, vooral als ze je -te dicht- willen volgen over de rulle sneeuw. Ik denk dat de schadegevallen deze dagen meer dan normaal zijn.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Jan_D.

Citaat van: b0nkolok op 02-03-2005 19:47:42
Hier (Haarlem) aardig pakje wit. Vandaag effe naar Amsterdam. Wel errug lekker hoor met AWD, goeie controle over de auto. Maar let op de anderen, vooral als ze je -te dicht- willen volgen over de rulle sneeuw. Ik denk dat de schadegevallen deze dagen meer dan normaal zijn.

Haarlem en Amsterdam iid goed wit, maar Beverwijk en Heemskerk nog aanzienlijk dikkere laag; erg mooi in elk geval.

Rudi

Ik kom vanuit Eindhoven,daar lag vanmiddag nog niks pas bij Heerde was alles mooi wit.Thuis bij m,n baas de auto nog uitgegraven.Wat rijd dat vreemd zeg dik 20cm sneeuw op je motorkap,kon er amper overheen kijken ;D
Dr.Go-Fast...