Sneeuwpret!!!

Gestart door RonnieDuck, 02-03-2005 12:39:04

Vorige topic - Volgende topic

BenC70ES

Het is hier terug beginnen sneeuwen ondertussen ...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

JvW

Citaat van: Geert-Jan (voorheen GP64) op 18-12-2010 18:21:42
Citaat van: LenT-5R op 18-12-2010 18:08:18
Citaat van: Geert-Jan (voorheen GP64) op 18-12-2010 16:07:58
Zo trof ik de Roffel aan van morgen  ;D
http://img.photobucket.com/albums/v349/Geert-Jan/N95156.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v349/Geert-Jan/N95158.jpg
De laag op het dak:
http://img.photobucket.com/albums/v349/Geert-Jan/N95160.jpg

Euh....waar staat ie ?  :D
Op Walcheren  ;) Zeeland.

Het ziet er inderdaad uit als op Walcheren. Ik weet niet in welk dorp jij woont, maar in Oost-Souburg ligt net zo'n laag.
Ik blij dat de roffel in de garage stond. Vandaag zijn we gewoon naar IJsselstein geweest. Alleen in Zeeland was de snelweg slecht schoon gemaakt. Na Zeeland kun je gewoon met minstens 120 doorrijden.

Ohja, het sneeuwt hier nu ook weer.

Hendrix

Aangezien de gemiddelde nederlander vergeten is hoe sneeuw eruitzag, verbaast mij de hoeveelheid problemen niet echt.
In het hoge noorden waren ze het ook vergeten omdat de winters eigenlijk net zo K*t waren de afgelopen jaren als in nederland
Tenminste ... in het zuiden dan.

Maar... het is nu weer helemaal zoals het hoort en ik lees hier dat Nederland ook weer een herinnering aan vroeger terug heeft met afgelopen dagen.

Toch wild eik jullie deze plaatjes niet onthouden... voor de vorm moet ik erbij vermelden dat het er al een paar weken zo uitziet.
Je ziet hier toch nog steeds grote vrachtwagens met sneeuw naar de zee en het bos rijden om het witte goedje te dumpen.

of deze

en deze

En voor het ijshockeyen van de plaatselijke jeugd is er ook en sneeuwschuiver met borstel langs geweest op het plaatselijke gymveldje, en daarna 3 nachten achtereen een water truck.

Maar boven al natuurlijk veel en veel sneeuw.

De gemeentelijke plantenbak is voorzien van ongeveer 60cm sneeuw ;D

groetjes uit finland (zuid)

PS het gaat hier de komende dagen ook weer sneeuwen, eens zien hoe het over een paar dagen is enne succes daar in nederland.... ik hoop dat schiphol over een week goed draait want dan kom ik jullie opzoeken   ;D ;D
Oud en nieuw met vrienden in Holland vieren....

wepster

Citaat van: Dirk342 op 18-12-2010 18:59:32
Citaat van: wepster op 18-12-2010 18:40:26
is dit niet iets voor dirkie ;D

http://i476.photobucket.com/albums/rr126/blackbitch850/red%20lady/straalkacheldirk.jpg
Als jij mij zo eentje voor weinig kunt leveren wel.  Dan heb ik er alle belang bij, want het is knap fris nu buiten om te klooien.

ik ga maandag eens voor je kijken weet er nog wel wat van die dingen uit te halen voor leuek prijzen ;D

)()()sT

Hier sneeuwt het momenteel ook weer lekker. We komen net uit de auto, alle wegen zijn dicht gesneeuwd maar er is goed te rijden.

Mijn nog net jarige eskimo ;D

Sbv

Nog net van harte dan.

Inmiddels ligt er in Barendrecht ca 15 cm sneeuw. De S70 was net het verschrikkelijke sneeuwmonster toen vrouwlief net thuis kwam van haar werk

Laserblue

er ligt hier in een uur meer dan er gisteren in een dag gevallen is  :o
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

wepster

Citaat van: )()()sT op 18-12-2010 23:40:01
Hier sneeuwt het momenteel ook weer lekker. We komen net uit de auto, alle wegen zijn dicht gesneeuwd maar er is goed te rijden.

Mijn nog net jarige eskimo ;D
http://img.photobucket.com/albums/v459/joost031277/2010/diverse/c599663d.jpg

en nu vlug onder de douche met die eskimo anders bevriest ie meteen ;D

Jeff

Gefeliciteerd met Eskimo Joost! :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

antraciet

Chris

Zo, net terug uit Utrecht. Welliswaar niet met de Volvo, echter heb ik het toch weer overleefd ;D!

Het sneeuwde onderweg behoorlijk en de wegen zijn redelijk dichtgesneeuwd, met goede winterbanden kun je echter goed doorrijden. Met enige voorzichtigheid uiteraard.

Heb me wel maximaal geergerd aan mensen die dan als er een heuveltje komt het gas loslaten en bijna stil komen te staan op die snelweg. 1. Het is nergens voor nodig dat de doen. 2. Je komt niet meer weg als je eenmaal stil valt. Owja, en blijkbaar denkt half Nederland dat als het sneeuw het nodig is mistachterlichten te voeren :eusa_think: :eusa_wall:.

@Joost: Gefeliciflapstaart met je eigenste Eskimo ;D!

wepster

net even met de kids uit geweest ( lees de honden ) en hier begint het ook aardig dicht te raken .
jammer dat ik nu een paar biertjes op heb anders was ik nog even met de ama gaan gummen ;D

maar morgen vroeg weer op pad met de roffel richting hoeven in brabant dus hoop weer een hoop lol te hebben onderweg  :eusa_dance:

Laserblue

Ben net naar buiten geweest om de beestenhokken sneeuwvrij te maken, er lag inmiddels 30cm op.
Beetje lullig als ze door het gewicht van de sneeuw inzakken  :eusa_shifty:
Gaat 1 van die konijnen op de sneeuwschep zitten om zich rond te laten rijden  ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

tom480

Citaat van: Laserblue op 19-12-2010 00:52:42
Ben net naar buiten geweest om de beestenhokken sneeuwvrij te maken, er lag inmiddels 30cm op.
Beetje lullig als ze door het gewicht van de sneeuw inzakken  :eusa_shifty:
Gaat 1 van die konijnen op de sneeuwschep zitten om zich rond te laten rijden  ;D

30 cm  :o
Hier valt nog niks, maar ik ben benieuwd wat er zal gaan komen :)
- R1200GS -

antraciet

Flappie heeft zich vrijwillig gemeld? ;D