Sneeuwpret!!!

Gestart door RonnieDuck, 02-03-2005 12:39:04

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Nou, hier is het eindelijk ook weer wat gaan sneeuwen. Vanaf vanmorgen op buienradar.nl een gigantische sneeuwbui net ten zuiden van Tilburg zien langstrekken, maar het staartje van die bui hebben we dus wel :eusa_dance: :D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Subonno

Hier het uitzicht vanuit ons appartement, zou het toeval zijn dat ik nu Volvo rij?
Dit is in Amersfoort.

mehn

Ik heb zojuist voor het eerst in mijn 850 carrière "vastgestaan".
Voor de Parkstad kenners; ik kwam van Heerlen en stond bovenaan de Moltberg voor het rode verkeerslicht  :eusa_shifty:

Ben toch een meter of 300 achteruit terug moeten rijden voordat ik weer wat grip had ;D

Had ik al gezegd dat ik me vreselijk erger over het feit dat Sony geen zilveren Blu-Ray spelers maakt? De Mediamarkt kon me er iig ook niet aan helpen  :eusa_boohoo:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

LenT-5R

Citaat van: Marc O. op 19-12-2010 16:12:13
Nou, hier is het eindelijk ook weer wat gaan sneeuwen. Vanaf vanmorgen op buienradar.nl een gigantische sneeuwbui net ten zuiden van Tilburg zien langstrekken, maar het staartje van die bui hebben we dus wel :eusa_dance: :D

Jammer, het ziet er naar uit dat Nijmegen de dans net ontspringt..... :(

)()()sT

Citaat van: mehn op 19-12-2010 16:13:39
Voor de Parkstad kenners; ik kwam van Heerlen en stond bovenaan de Moltberg voor het rode verkeerslicht  :eusa_shifty:

Ben toch een meter of 300 achteruit terug moeten rijden voordat ik weer wat grip had ;D

Had ik al gezegd dat ik me vreselijk erger over het feit dat Sony geen zilveren Blu-Ray spelers maakt? De Mediamarkt kon me er iig ook niet aan helpen  :eusa_boohoo:

Gisteren scheen de zon en toen waren de verkeerslichten buiten werking ::);D

Wout309t

Citaat van: LenT-5R op 19-12-2010 16:22:18
Citaat van: Marc O. op 19-12-2010 16:12:13

Jammer, het ziet er naar uit dat Nijmegen de dans net ontspringt..... :(

Je weet het nooit met dat buienradar... Met sneeuw blijft het volgens mij altijd een gok of het wel klopt...
2011 V70 2.0T R-Design MT

Teddy81

Sven850

Klaar voor vertrek :eusa_think: :)
XC40 T4 Recharge

markey

Auto is net schoongeveegd!!!

LenT-5R

"Waarschuwing voor extreem weer Zuid-Limburg DE BILT -  Het KNMI waarschuwt voor extreem weer in het zuiden van Limburg. Tot middernacht kan daar 10 tot 20 centimeter sneeuw vallen, aldus het KNMI zondag. Het waarschuwingsniveau is code oranje."  ;D

Ludo

Citaat van: mehn op 19-12-2010 16:13:39

:eusa_doh:
Deze winter ook weer die fietsenbandjes eronder?.

)()()sT

We zijn net naar mijn pa gelopen... Het sneeuwt echt hard nog steeds en er ligt een hele berg. Het voelt alsof ik de marathon gelopen heb  :o ;D

Chris

Citaat van: )()()sT op 19-12-2010 17:30:59
We zijn net naar mijn pa gelopen... Het sneeuwt echt hard nog steeds en er ligt een hele berg. Het voelt alsof ik de marathon gelopen heb  :o ;D

Tssss... geen conditie dus :eusa_snooty: ;D.

Taranis

Chris

Volgens buienradar komt er ook weer wat aan :eusa_whistle:.