Sneeuwpret!!!

Gestart door RonnieDuck, 02-03-2005 12:39:04

Vorige topic - Volgende topic

Rijns_t5r

hier dooit het en het heeft een beetje geregend  :-\

robert
WAAROM MAKKELIJK DOEN ALS MOEILIJK MOOIER IS

Jack v

ook hier weer een halve cm gevallen :o
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

elianmars

Hier is vanavond ook weer een laagje erbij gevallen. Waren flinke vlokken  :o

Sbv

Denk ca 2-3 cm erbij in Gorinchem. Zo maar een huiswaards, eens kijken hoe de S70 het weer doet in de sneeuw

FGG

Het is hier net begonnen met sneeuwen...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

M a r c

Hier is het inmiddels gestopt, maar heb toch wel 2-3cm sneeuw van de auto af moeten vegen  :) Lekker relaxed naar huis gereden door de sneeuw.  Mijn (witte) kerst kan niet meer stuk  8)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Henk855

Van Waalwijk tot Gorinchem niet harder kunnen rijden dan 40 kilometer per uur, was ook geen streep meer te zien op de weg, gewoon een grote witte vlakte, van Gorinchem tot Utrecht weer redelijk kunnen doorrijden en tussen Utrecht en Abcoude weer niet veel harder dan 80 en van Abcoude tot Zaandam geen probleem meer gehad.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

)()()sT

Zie net op de radar dat er boven Limburg weer een sneeuwzone zit  ???
De straten zijn hier de helft zo breed als normaal met aan weerszijden een muur van sneeuw.
Het is wel even genoeg hoor ;D

elianmars

Citaat van: sjors855 op 25-12-2010 23:48:20
Van Waalwijk tot Gorinchem niet harder kunnen rijden dan 40 kilometer per uur, was ook geen streep meer te zien op de weg, gewoon een grote witte vlakte

Zoals ik al eerder in dit topic aanhaalde, zie onderstaande foto. 60-70 km/uur is geen probleem.

Vandaag vanuit België ook heel wat keertjes over een witte linker baan moeten rijden. Rechter baan was gewoon schoon en dan gaan ze 60 km/uur rijden. Op de snelweg...........  :eusa_wall: :eusa_wall:

M@urice

Citaat van: M a r c op 25-12-2010 23:40:35
Hier is het inmiddels gestopt, maar heb toch wel 2-3cm sneeuw van de auto af moeten vegen  :) Lekker relaxed naar huis gereden door de sneeuw.  Mijn (witte) kerst kan niet meer stuk  8)

Ik "ploeg" nog steeds lekker met je ouwe 242 door de sneeuw  ;D :eusa_clap:

StefanCJ

Hier is vanavond zo`n anderhalve centimeter gevallen. Het had best wel wat meer mogen zijn.

Snellebaksteen

Vandaag op en neer geweest naar Harderwijk. Eigenlijk nergens last van gehad. Ja van mensen die niet doorrijden op de linkerbaan terwijl de rechterbaan leeg is maar das normaal in nederland.
Best redelijk wat sneeuw gezien onderweg maar niks dramatisch en zeker geen redenen om 50 of langzamer te gaan rijden op de snelweg.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Henk855

Citaat van: Snellebaksteen op 26-12-2010 01:21:04
Vandaag op en neer geweest naar Harderwijk. Eigenlijk nergens last van gehad. Ja van mensen die niet doorrijden op de linkerbaan terwijl de rechterbaan leeg is maar das normaal in nederland.Best redelijk wat sneeuw gezien onderweg maar niks dramatisch en zeker geen redenen om 50 of langzamer te gaan rijden op de snelweg.

Ik heb echt een hekel aan de ,,bonnen brigade,, maar dat onnodig links rijden mogen ze van mij flink beboeten. Neem de A2 Utrecht ----> Amsterdam, sommige eikeld rijden daar op de derde baan 80 terwijl er rechts geen verkeer is. Lijkt Amerika wel: Keep your lane. Echt super irritant.
855R

Meeting foto's www.volvo850meetings.nl

Foto's kan je sturen naar: sjors855@gmail.com

)()()sT

Gelukkig heeft het hier weer gesneeuwd / sneeuwt het nog  :eusa_eh:
Ik heb wel wat brood voor de vogeltjes klaargelegd vorige week.

;D

Snellebaksteen

Lekker, een boterham met gestampte muisjes. Heeeeeeel dik gestampte muisjes!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.