Sneeuwpret!!!

Gestart door RonnieDuck, 02-03-2005 12:39:04

Vorige topic - Volgende topic

Misha

Citaat van: rpakuypers op 02-01-2010 19:47:13
Vanmiddag ook al een keer doorgeschoven en beland in een bult sneeuw ........ en nog steeds blij met mijn nieuwe Uniroyal RainExpert bandjes.

Beter een winterband als Goodyear UltraGrip 7+ gebruiken dan..
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

pwassink

Hier in Wolvega ligt het al meer dan 10 centimeter dik en het is spekglad. Vanmiddag ook al een keer doorgeschoven en beland in een bult sneeuw ........ en nog steeds blij met mijn nieuwe Uniroyal RainExpert bandjes. Mijn ouders willen morgen terug naar Maastricht. Hoe is de sneeuwconditie tussen Wolvega-Zwolle-Arnhem-Nijmegen-Roertunnels-Maastricht ?

Groet,
Roger

T sneeuwt hier in Vorden op een dik uur doortrappen vanaf Wolvega behoorlijk en is ook vrij glad al
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Vulk

Nog niks. Daarnet in Brugge lag er een flinterdun laagje.

)()()sT

Oneerlijk verdeeld weer.... alweer daar in het noorden sneeuw, en het zuiden zit zonder  >:(

;D

rogerV701998

Hier in Wolvega ligt het al meer dan 10 centimeter dik en het is spekglad. Vanmiddag ook al een keer doorgeschoven en beland in een bult sneeuw ........ en nog steeds blij met mijn nieuwe Uniroyal RainExpert bandjes. Mijn ouders willen morgen terug naar Maastricht. Hoe is de sneeuwconditie tussen Wolvega-Zwolle-Arnhem-Nijmegen-Roertunnels-Maastricht ?

Groet,
Roger

Bij de Roertunnels even oppassen voor vallende plafond bekleding ;D

Hier (Roermond) op dit moment geen sneeuw.

Gr. roger

DirkT?

Hier (Oostenrijk) vandaag een heerlijk koud windje en 15 cm verse poedersneeuw op de piste, lekker van genoten op een rustige zaterdag!

BobbyV70

Hier in de kop van Noord Holland is het top, 25cm sneeuw  ;D

bastiaan arissen

Hier in Huissen (naast Arnhem) ligt een cm of 2 :(

Jeff

In Dronten de straks ca. 7-10cm denk ik... In omgeving Nijverdal sneeuwt het nog goed door.. :eusa_dance:
Ondanks het weer toch een mooie / leuke rit achter de boeg...
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Tom850

Citaat van: Jeff op 02-01-2010 21:55:42
In Dronten de straks ca. 7-10cm denk ik... In omgeving Nijverdal sneeuwt het nog goed door.. :eusa_dance:
Ondanks het weer toch een mooie / leuke rit achter de boeg...

Tja je moet wat he als je graag naar je vriendin wil :P

mafvanvolvo

In Enkhuizen +/-  10 tot 15 cm sneeuw.Heb alweer veel opgeruimd,morgenochtend zie ik wel verder,voor de rest veel plezier met al die sneeuw(troep).

Freakybaby

Dan eindelijk ook hier?

Morgen leuke lege parkeerterreinen en een handrem om te slopen  :evil:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Snellebaksteen

West Brabant meldt zich ook: dik 20cm en counting.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

pwassink

Ik zeg elfstedentocht over een dikke week  ..   :eusa_think:

Motivatie :

(plaatje is btw dynamisch, zal dus ook wat anders kunnen komen te staan dan tijdens moment van posten )
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Scooby Doo

Citaat van: thyzerrr op 02-01-2010 19:26:52
Precies, lekker op de linkerbaan al die angsthazen voorbijcruisen. Geen centje pijn 8)

En een beetje stuurman rijdt z'n auto niet in de prak ;)

Iemand die denkt dat hij een goed stuurman is, die doet dat meestal wel (eens). :evil: Er zijn al genoeg idioten die denken dat ze goed kunnen rijden. .

Voor een beetje stuurman is het veel leuker met een RWD, die kondigt aan wat hij van plan is. AWD rijdt het stabielste. Enkele jaren geleden met hevige sneeuwval stak ik menig Golfje voorbij in het oprijden van bruggen, met de RWD Volvo 240, meer gewicht op de tractiewielen dan FWD  :P
Puppy Power!!!