Sneeuwpret!!!

Gestart door RonnieDuck, 02-03-2005 12:39:04

Vorige topic - Volgende topic

Reitse

GeertG

En ja hoor................stuif-/motsneeuw in het zuiden die ook nog op de weg blijft liggen.........
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

)()()sT

Het was zowaar -5 op mijn (zeer positieve) boordcomputer. En idd was de auto bedekt met een heel dun laagje.

Freakybaby

Aantal kleine vlokjes hier vanmorgen.. Ondertussen alweer alles vrij van stuifsneeuw.

Kan niet zeggen dat het er glad van werd op de weg, anderen dachten dat soms wel, best irritant.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Sbv

Jippie de zon schijnt in Dordrecht. Helaas geen sneeuw maar wel behoorlijk frisjes

Snellebaksteen

In Delft een mooi zonnetje op een droge, koude weg. Perfect motor weer!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

viking_in_shorts

ik ben aan t sleeën, de sneeuw is hier niet weggeweest.

Vulk

Hier gaat het vannacht ook weer sneeuwen. :(

nickk.

En het is weer feest in Zuid-Holland, alles ligt weer dicht hier. :eusa_wall:

Sbv

Jippie Barendrecht is weer eens wit.........Vandaag maar eens een set nieuwe winterbanden eronder zetten.

Reitse

Gaan we weer... :eusa_wall:

Quota

Wat is het probleem jongens? Dit is het sneeuwpret topic, als je je er aan ergerd, dan kan dat vast wel ergens anders... ;)

jrs2k3

Ook hier in het noorden is het al weer wit. Maar de sneeuwbui begint nu al weer af te nemen. Dadelijk met de volvo de sneeuw in.

v40pokemon

Gisteren wel een dun laagje, vandaag (nog) niet
misschien straks?  :eusa_pray:

elianmars

Citaat van: Quota op 10-02-2010 08:03:51
Wat is het probleem jongens? Dit is het sneeuwpret topic, als je je er aan ergerd, dan kan dat vast wel ergens anders... ;)

Dat dacht ik gisteren ook al.

Ik vind het geweldig, die sneeuw. En ik heb pret als ik de jongens in de sneeuw zie ravotten  :)

Ook hier is het opnieuw wit. Het is een dun laagje, maar toch.