Sneeuwpret!!!

Gestart door RonnieDuck, 02-03-2005 12:39:04

Vorige topic - Volgende topic

ZC3rr0r

Mot vandaag naar Ommen om een Roffel op mijn naam over te laten schrijven...
Word ook lachten vermoed ik zo.

mehn

Citaat van: Marc O. op 07-12-2012 07:09:30
Ik moet vanmiddag naar Limburg om een nieuwe bedrijfsauto op te halen, Vulk z'n bumper bij Thuur af te geven en daar mijn ABS controller laten solderen. Ben benieuwd hoe de condities vanmiddag zijn. En of ik me dan nog net zo beroerd voel als nu (snotverkouden :eusa_wall:).

Het begint hier nu ook te sneeuwen, wil je elk uur een update? ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

KIM

Mijn werkgever biedt me de mogelijkheid om thuis te kunnen werken indien de werkzaamheden dit toelaten.
Dit heeft mij gisteren doen besluiten om vandaag maar het zekere voor het onzekere te nemen en thuis te gaan werken. De winterbanden liggen nog steeds niet om de R vanwege een kromme velg en gisteren heb ik gemerkt dat ze op dit moment toch best handig zijn.
Heb tijdens het uitlaten van de honden zojuist gemerkt dat het behoorlijk guur is en dat het aardig doorsneeuwt. Toch had ik eigenlijk wel meer verwacht...

KXS70

Citaat van: ZC3rr0r op 07-12-2012 07:20:15
Mot vandaag naar Ommen om een Roffel op mijn naam over te laten schrijven...
Word ook lachten vermoed ik zo.

Zal best een plezierig rit worden in deze Roffel. Alvast gefeliciteerd. Doe Aardigebas maar de groeten van mij.

Groet, KXS70

ZC3rr0r

Dankjewel KXS70,

Heb Bas al een berichtje gestuurd of het hem idd ook gelegen komt als ik er wat eerder ben dan gepland, ik verwacht echt een draak van een avondspits.

Maar dat het met die Roffel wel goed zit daar hoop ik idd wel op, ik moet de blauwe eruit doen ten faveure van deze, dus dan moet de vervanger wel echt beter zijn. Denk wel dat ik die 20v roffel uit mijn Alter 1 ga missen straks, maar goed, wie weet vind ik die 10v roffel wel net zo te gek als alle andere forummers.

KXS70

Citaat van: ZC3rr0r op 07-12-2012 07:38:42
Dankjewel KXS70,

Heb Bas al een berichtje gestuurd of het hem idd ook gelegen komt als ik er wat eerder ben dan gepland, ik verwacht echt een draak van een avondspits.

Maar dat het met die Roffel wel goed zit daar hoop ik idd wel op, ik moet de blauwe eruit doen ten faveure van deze, dus dan moet de vervanger wel echt beter zijn. Denk wel dat ik die 20v roffel uit mijn Alter 1 ga missen straks, maar goed, wie weet vind ik die 10v roffel wel net zo te gek als alle andere forummers.

Heb 'm ooit met pijn in het hart van de hand gedaan. Reed vaak kilometers om, om naar m'n werk te rijden. Wat reed dat ding toch heeeerrrrrrrlijk. Gelukkig wist ik dat 'ie een goede baas zou krijgen.

Een paar maanden terug heb ik 'm nog even gezien en er in gereden; wat klinkt dat ding toch nog mooi en gezond. Onze V70 Classic 2.4 klinkt toch echt anders/ veel minder.

Heel veel plezier met de wagen toegewenst!

Taranis

Hier een centimeter of 5 sneeuw, weinig bijzonders. Afgezien van die vrouwenautootjes en andere centenkakkers zonder winterbanden "omdat het toch maar een paar dagen op een jaar sneeuwt". Prima, blijf die paar dagen dan thuis en ga geen 25 km/h rijden waar je 80 mag (en 60-65 km/h prima ging), want dan ben je ook een gevaar op de weg  :eusa_snooty:

Je rijstijl aanpassen is verstandig, maar je kunt 't ook overdrijven ::)

triton

Hier ligt ook al aardig wat cm of 4 maar wel gewoon te rijden zoals het zich laat aanzien.
Gelukkig vrij dus lekker weekend.

Professioneel raddraaier

Marc O.

Citaat van: mehn op 07-12-2012 07:27:00
Citaat van: Marc O. op 07-12-2012 07:09:30
Ik moet vanmiddag naar Limburg om een nieuwe bedrijfsauto op te halen, Vulk z'n bumper bij Thuur af te geven en daar mijn ABS controller laten solderen. Ben benieuwd hoe de condities vanmiddag zijn. En of ik me dan nog net zo beroerd voel als nu (snotverkouden :eusa_wall:).

Het begint hier nu ook te sneeuwen, wil je elk uur een update? ;D

Een update rond een uur of 11 zou fijn zijn, da's zo'n beetje het moment waarop ik beslis om wel of niet te gaan. ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

Redelijk goed te doen op de weg net ca 25 km gereden, straks nog een stukje. Maar wat een ellende met truttenschudders!! ga ^%$# niet iedereen op houden op de verkeerde banen. Durf je niet blijf dan thuis

viking_in_shorts

Wat een watjes allemaal!

Hier ligt 20-30 cm, is het -17 en reed ik vanmorgen met 100 km/u door de chicane bij Astra Zenica :eusa_dance:  Gelukkig is "Göteborg" weer gewend aan het rijden over / in / met de sneeuw.

Marc O.

Pfff...... een half uur onderweg geweest om mijn zoontje naar school te brengen. En da's notabene hier in de wijk. Denk dat ik maar effe thuis blijf werken.
...The Nile isn't just a river in Africa...

ZC3rr0r

Alles staat bij ons op winterbanden, ook mijn Fiat barchetta cabriotje die in de winter haast niet buitenkomt.

Waarom? Heel simpel: Ik rijd 70 a 80k km per jaar en sinds ik 4 jaar geleden voor het eerst winterbanden heb gemonteerd heb ik in de winter nergens meer stilgestaan, gegleden of andere flauwekul meegemaakt.
Zelfs all-weather banden zijn niet opgewassen tegen de winter, en al helemaal niet als je jezelf in Denemarken of Zweden begeeft.

Ik kan me dan ook de ogen uit de kop ergeren aan mensen die geen winterbanden monteren "want dat is toch alleen voor de sneeuw, dus zonde van het geld" maar vervolgens wel in ditto omstandigheden de weg op gaan en overal files veroorzaken (is het niet door aanrijdingen dan wel door het feit dat ze nergens harder durven dan 30 km/u).

Taranis

Citaat van: ZC3rr0r op 07-12-2012 08:57:51
Ik kan me dan ook de ogen uit de kop ergeren aan mensen die geen winterbanden monteren "want dat is toch alleen voor de sneeuw, dus zonde van het geld" maar vervolgens wel in ditto omstandigheden de weg op gaan en overal files veroorzaken (is het niet door aanrijdingen dan wel door het feit dat ze nergens harder durven dan 30 km/u).

Amen. Ik had het niet beter kunnen verwoorden.

elianmars

Citaat van: ZC3rr0r op 07-12-2012 08:57:51
Alles staat bij ons op winterbanden, ook mijn Fiat barchetta cabriotje die in de winter haast niet buitenkomt.

Waarom? Heel simpel: Ik rijd 70 a 80k km per jaar en sinds ik 4 jaar geleden voor het eerst winterbanden heb gemonteerd heb ik in de winter nergens meer stilgestaan, gegleden of andere flauwekul meegemaakt.
Zelfs all-weather banden zijn niet opgewassen tegen de winter, en al helemaal niet als je jezelf in Denemarken of Zweden begeeft.

Hier ben ik het 100% mee eens. De glijpartijen die vanmorgen zijn gebeurd, komen hoofdzakelijk door mensen die op zomerwielen blijven doortuffen. Van mij mogen winterbanden verplicht gaan worden.