Sneeuwpret!!!

Gestart door RonnieDuck, 02-03-2005 12:39:04

Vorige topic - Volgende topic

wepster

Citaat van: henry classic v70 op 09-01-2010 18:02:46
Citaat van: wepster op 09-01-2010 16:57:24
en moeders met de kids ;D
http://i476.photobucket.com/albums/rr126/blackbitch850/red%20lady/boswandeling8.jpg

Had die bull het niet koud?
Bij ons ziet dat er niet uit als ze de tuin ingaan, pootjes zo hoog en vlug mogelijk optrekken om maar niet te lang in de koude sneeuw te hoeven staan........
't Zijn wel een beetje mietjes wat dat betreft (onze reutjes dan)

nou niet echt mevrouw is een echte bikkel(lees stijfkop) als papa buiten kan kan ik dat ook weer of geen weer ;D
die zwarte die liep wel met zijn poten te trekken van de kou dus zijn we ook na 2 uur maar snel naar binnen gegaan waar ze nu beide uitgeteld liggen te maffen ;D

dus tijd voor een biertje dalijk de kids zijn toch rustig

Laserblue

Op buienradar zie je de buien gewoon oplossen voor de rivier (de Lek) en ik woon net aan de verkeerde kant  :eusa_wall:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

pwassink

Ik kom er net uit, hadden een nieuwjaarsfeestje vh werk, heb een collega opgepikt en ben even in Markelo geweest,
t was redelijk bar en boos toch wel buiten, wegen waren erg slecht, flinke sneeuwbanken etc.

Ondanks winterbanden en ik mag zeggen dat ik toch wel redelijk kan rijden was de (heen)reistijd toch al ruim X2.

Ervanuitgaan dat t niet minder wordt, en dat zowel het verkeer als de sneeuwruimers na enen minder zijn
hebben we maar rechtsomkeert gemaakt, heb geen zin om voor een feestje weet ik veel wat voor een ellende
met auto en of onderweg te gaan beleven ..  t moet ja niet ..  :eusa_shhh:

Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

Sbv

Vandaag even nabij Goes en dat was eigenlijk wel prima te doen op de weg. Heen rond 900 niets aan de hand terug rond 17 uur was soms de linker baan redelijk ondergesneeuwd op de A29

elianmars

Citaat van: henry classic v70 op 09-01-2010 18:02:46
Citaat van: wepster op 09-01-2010 16:57:24
en moeders met de kids ;D
http://i476.photobucket.com/albums/rr126/blackbitch850/red%20lady/boswandeling8.jpg

Had die bull het niet koud?
Bij ons ziet dat er niet uit als ze de tuin ingaan, pootjes zo hoog en vlug mogelijk optrekken om maar niet te lang in de koude sneeuw te hoeven staan........
't Zijn wel een beetje mietjes wat dat betreft (onze reutjes dan)

Hoe zou jij het vinden om met je buik door de sneeuw te moeten lopen?  ;D

elianmars

Eind van de middag naar een verjaardagsfeestje gegaan, in Benthuizen. Tussendoor nog even heen en weer geweest naar Zevenhuizen om één van de jongens op te halen (die had een feestje van een klasgenootje). Toen was het behoorlijk aan het (stuif)sneeuwen en werd het toch een beetje glad op de weg.

Ik ben met een redelijk gangetje doorgereden over de snelweg, maar sommigen gaan blijkbaar liever bijna stapvoets  :eusa_think:

henry classic v70

Citaat van: elianmars op 09-01-2010 20:46:13

Nou niet alle engelse bullen lijken op hangbuikzwijntjes.............
Ze hebben dan wel wat korte poten maar bij ons ligt geen 20 cm sneeuw
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

elianmars

Citaat van: henry classic v70 op 09-01-2010 21:46:14

http://www.bullpaws.com/images/bulldog_paden.jpg

Jij had 't over de reutjes die niet zo graag in de sneeuw lopen, toch? Dan mag de buik niet in de sneeuw hangen, maar hoe zit 't met eh..... je weet wel.....?  ;D

Starbuck

Citaat van: elianmars op 09-01-2010 21:48:11

Jij had 't over de reutjes die niet zo graag in de sneeuw lopen, toch? Dan mag de buik niet in de sneeuw hangen, maar hoe zit 't met eh..... je weet wel.....?  ;D

Bij ons zijn het konijnen, en die staan bekend als..? Juist ja, maar die twee mannetjes hebben daar geen last van hoor, ook zij zijn
Eunichs ;D

henry classic v70

Bij een bull zou eerst de borstkas als en soort sneeuwschuiver de meeste sneeuw aan de kant duwen dus pielemans komt niet in de sneeuw..........

wepster

Citaat van: henry classic v70 op 09-01-2010 22:01:32

Bij een bull zou eerst de borstkas als en soort sneeuwschuiver de meeste sneeuw aan de kant duwen dus pielemans komt niet in de sneeuw..........

en al zou die in de sneeuw komen als het baasje ook in de sneeuw loopt (zijn die eigewijze bullen) er ook niet uit te krijgen .
mijn vorige bull was zelfs zo erg dat als die sneeuw zag de drempel niet over kwam want meneer kon wel eens natte voeten krijgen de ijdeltuit maar als die zal dat ik gewoon naar buiten liep hoorde voelde en zag tie niks meer als hij maar bij me was dan boeide het hem geen drol meer .
( het blijven eigewijze maar karaktervolle dieren die bulle ik zie er wel een beetje van me zelf in  :angel: )
een maal verkocht aan een bull en je wil echt nooit meer wat anders ondanks dat ze mooi van lelijkheid zijn  :eusa_whistle:

henry classic v70

Klopt helemaal, het zullen wel altijd bullen blijven

)()()sT

Het sneeuwt weer  :eusa_dance:

wepster

Citaat van: )()()sT op 10-01-2010 09:51:30

en ik ga straks lekker naar antwerpen in de sneeuw dat word genieten  :eusa_dance:

Vulk

Citaat van: wepster op 10-01-2010 10:03:10
Citaat van: )()()sT op 10-01-2010 09:51:30

en ik ga straks lekker naar antwerpen in de sneeuw dat word genieten  :eusa_dance:

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20100110_014&kanaalid=808

Lees vooral het stuk over de snelheidsbeperking, zou me niet verwonderen als ze controleren.