SC901 instellen als V70?

Gestart door 10klepper, 03-11-2015 16:57:25

Vorige topic - Volgende topic

10klepper

Beste medeforrummers,
Afgelopen periode heb ik mijn audio in de dop ge-upgraded, hierover later meer in mijn wdb. Mijn versterker is vervangen door een HA7400 en mijn radio is van een SC805 naar een SC901 gegaan. Nu is het zo dat mijn 805 meer bas(druk) gaf danmijn huidige 901? in de tussentijd heb ik ook geleerd dat er een verborgen menu is en hierin heb ik ook wat met de frequentieinstellingen zitten spelen voor zowel de fronts als de rears. Nu las ik ook ergens iets over het instellen van de 901 als 'V70'. Mijn 901 is afkomstig uit een C70 en ik vroieg me af waar ik dit kan doen of hoe ik de frequenties moet afstellen om de V70 instelling te krijgen. Enkel en alleen de laagste frequentie vol open schuiven geeft nog niet detzelfde bas(druk) als de combinatie met tussen de 805 en de 7400.
Afgelopen zondag heb ik het geluid ook vergeleken met de SC900 icm de standaard versterker onder de bijrijdersstoel in de dop van Yannickdv en ook hier zit meer bas(druk) in, dus ergens zit er iets in de instellingen. wie kan mij hierbij helpen?  ???

'99 V70 dop 2.5 10v aut, +/- 333333km, Propus, Comet, IPD, Bilstein, Intrax -4cm, sc901 Dolby surround, ha7400, Dynaudio,  C70 koplampen,  XC-grille, 302 remmen

Marc O.

Effe in het Engels, gecopieerd van een andere site (Google is your friend):
To select the frequency correction:
· Switch off the radio.
· Hold down preset button 2.
· Switch the radio on again.
· Press button 2 until the desired curve appears : S70-V70-S40-V40-Custom.
...The Nile isn't just a river in Africa...