achterbankverwarming

Gestart door paul-r, 03-03-2005 12:05:29

Vorige topic - Volgende topic

paul-r

Beste lezers,

Stoelverwarming voorin werkt prima, maar mijn kinderen die achterin vaak op het koude leer gaan zitten zijn jaloers. Nu weet ik dat er stoelverwarming in de achterbank zit, alleen is die niet aangesloten. Nu heb ik bij de asbak voor achterpassagiers in de middenconsole de twee plaatjes verwijderd om te zien of er lege stekkers hangen waar dan alleen de schakelaars nog op gedrukt moeten worden. Helaas kan ik geen lege stekkertjes vinden. Weet iemand of die eventueel verder onderin de console verstopt zitten of dat er ergens vandaan draden moeten worden gelegd om die aansluiting te realiseren?

Alvast bedankt.

Paul

mehn

Citaat van: paul-r op 03-03-2005 12:05:29
Nu weet ik dat er stoelverwarming in de achterbank zit, alleen is die niet aangesloten. Nu heb ik bij de asbak voor achterpassagiers in de middenconsole de twee plaatjes verwijderd om te zien of er lege stekkers hangen waar dan alleen de schakelaars nog op gedrukt moeten worden. Helaas kan ik geen lege stekkertjes vinden. Weet iemand of die eventueel verder onderin de console verstopt zitten of dat er ergens vandaan draden moeten worden gelegd om die aansluiting te realiseren?

Ik heb helemaal geen stoelverwarming en bij mij is alleen de bedrading voor de voorstoelen voorbereid. Er ligt dus geen bedrading naar achtering de middenconsole...

Ik heb weer wel bedrading (stekkertjes) onder de achterbank...

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

thuur

Volgens mij moet er ook nog een stukje kabel bij de schakelaar.

En je moet de matjes dan nog hebben..

Rijd eens langs een Volvo-sloop, vaak kun je daar een setje oppikken. Of bij een elektronicaboer (www.conrad.nl b.v.)

Gr 8)