LBP zonder schuif/kanteldak?

Gestart door Hengeveld, 11-11-2015 17:03:18

Vorige topic - Volgende topic

Hengeveld

Weet iemand of het officieel mogelijk was de V70R Laserblue zonder schuif/kanteldak (sunroof) te bestellen? Ik dacht dat ze altijd met schuif/kanteldak waren geleverd.
Ik heb er een gezien van modeljaar '99 met beige interieur. Is dit een uitzonderlijk geval? Helaas heb ik geen foto waarop je het dak kunt zien.

(Hij staat te koop overigens, dus mocht iemand interesse hebben, stuur een PB.)

kulk

Ik dacht hier op het forum gelezen te hebben dat geen schuifdak een optie was.

Ik weet alleen niet meer of het nou over een banaan ging of over een V70.

RyanB

ik zou zeggen gewoon gaan kijken, hij staat bij die garage met die vrouwelijke naam in Bussum ;)

850-R

Ook bij een V70R was een dakraam een optie... Bij een T-5R kreeg je de volle pakket en was het de optie om er geen te hebben  ;)
Daily: Volvo 855 R blackstone 360.000 km
Project: Volvo 855 T-5 silversand 190.000 km
Project: Volvo 855 T-5 nautic blue pearl 270.000 km

Sbv

nee niet standaard. Mijn LBP heeft helaas geen gat in het dak

Hengeveld

Citaat van: RyanB op 11-11-2015 18:24:44
ik zou zeggen gewoon gaan kijken, hij staat bij die garage met die vrouwelijke naam in Bussum ;)

Staat er daar ook een? Niet degene die ik bedoel.

Citaat van: 850-R op 11-11-2015 18:54:28
Ook bij een V70R was een dakraam een optie... Bij een T-5R kreeg je de volle pakket en was het de optie om er geen te hebben  ;)

Bij de Laserblue was er meer standaard in het optiepakket dan bij een normale R. Ik had inderdaad verwacht dat net als bij een T-5R géén open dak een optie was.

Citaat van: Sbv op 11-11-2015 19:47:42
nee niet standaard. Mijn LBP heeft helaas geen gat in het dak

Ik leer iedere dag  ;D

Sbv

Wat was er meer standaard dan ? Naar mijn idee gewoon een R awd met een wat andere kleur

arjen850

Citaat van: Hengeveld op 11-11-2015 17:03:18
Weet iemand of het officieel mogelijk was de V70R Laserblue zonder schuif/kanteldak (sunroof) te bestellen? Ik dacht dat ze altijd met schuif/kanteldak waren geleverd.
Ik heb er een gezien van modeljaar '99 met beige interieur. Is dit een uitzonderlijk geval? Helaas heb ik geen foto waarop je het dak kunt zien.

Toch niet die van jezelf hoop ik?

Hengeveld

Citaat van: Sbv op 11-11-2015 21:06:15
Wat was er meer standaard dan ? Naar mijn idee gewoon een R awd met een wat andere kleur

LBP is altijd automaat, altijd AWD. Volgens mij nog wel meer, maar dan moet ik even de folder erbij pakken.

Citaat van: arjen850 op 11-11-2015 21:13:58
Citaat van: Hengeveld op 11-11-2015 17:03:18

Toch niet die van jezelf hoop ik?

Nee, zeer zeker niet  :)

Sbv

Alle 2.4R zijn automaat en awd
Volgens mij zelfs alle my99 en later allemaal awd en automaat

Hengeveld

Ja, dat is waar...
Dus een LBP is een normale R, geen speciale versie van de R en dus niet met een uitgebreider standaard optiepakket?

Sbv

enkel de kleur is wat opvallender net als Saffron en cream yellow

Martin-R

Hoewel de Saffron en Laser Blue over het algemeen inderdaad als "specialer" worden gezien. is het gewoon een suffe 2.3 R :P

Sbv

Citaat van: Martin-R op 12-11-2015 20:47:21
Hoewel de Saffron en Laser Blue over het algemeen inderdaad als "specialer" worden gezien. is het gewoon een suffe 2.3 R :P
of 2.4R  ;D