effe voorstellen

Gestart door huubra, 07-03-2005 11:33:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

huubra

mijn naam is Huub  ;D
Ik ben in het bezit van twee mobiele liefdes, eentje uit 1985 en eentje uit 2004 .
De roffel uit 85 is een 850 2.0 estate in de kleur rood. Een heerlijke rustige auto met een bak bergruimte en ideaal voor mijn gezin dat uit 4 personen bestaan met twee dochters die de bergruimte hard nodig hebben zeker op vakantie. Dit is de roffel waar ik geen afscheid van kan nemen omdat die zo heerlijk rustig loopt.
De andere is een nieuwe S60R 2004 in donker blauw/grijs ), is wat minder rustig (300pk,en niet gechiptuned) die is voor de uitzinninge buien waar ik ook wel eens last van heb en voor het zakelijke verkeer (60.000km/jaar)
Met deze auto is een sprintje met weggebruikers die je uitdagen makkelijk in een overwinning om te zetten. Zodat dat we na het eerst volgende stoplicht weer rustig verder kunnen.


groetjes
Huub

reneetje

Citaat van: huubra op 07-03-2005 11:33:26
mijn naam is Huub  ;D
Ik ben in het bezit van twee mobiele liefdes, eentje uit 1985 en eentje uit 2004 .
De roffel uit 85 is een 850 2.0 estate in de kleur rood. Een heerlijke rustige auto met een bak bergruimte en ideaal voor mijn gezin dat uit 4 personen bestaan met twee dochters die de bergruimte hard nodig hebben zeker op vakantie. Dit is de roffel waar ik geen afscheid van kan nemen omdat die zo heerlijk rustig loopt.
De andere is een nieuwe S60R 2004 in donker blauw/grijs ), is wat minder rustig (300pk,en niet gechiptuned) die is voor de uitzinninge buien waar ik ook wel eens last van heb en voor het zakelijke verkeer (60.000km/jaar)
Met deze auto is een sprintje met weggebruikers die je uitdagen makkelijk in een overwinning om te zetten. Zodat dat we na het eerst volgende stoplicht weer rustig verder kunnen.


groetjes
Huub


Normaal hoor je mij niet schreeuwen om een foto, maar een foto van een 85 'er roffel wil ik wel graag zien.

Rene ;)
Ps.
60dkm/per jaar op pure peut, dat wil ik niet narekenen.......
:o

Peertje

Welkom Huub,

Als je al wat verder op het forum gekeken hebt weet je vast wat je nu nog moet doen.....

FOTOOOOS!! ;D

Klein verzoekje mijnerzijds. Zet ze ff naast elkaar....  ;)
Hé? Geen banner meer?

Volvo comfort

Hey Huub,

Die 300pk das teminste geen naaimachine motortje ;D

Ik ben wel erg benieuwd naar je foto's...  

Dus ff een paar foto's maken en dan  HUUB HUUB HUUB Barbatruuk ff posten ;D

gr.  Koos

Boeijke

Een 85-er Roffel ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Maar ook naar die R. Dus ook vanaf hier FOTOOOOOO'S.


Willem

elianmars

Ook van mij een welkom!

En ook van mij gezeur om foto's!  ;D ;D

The Saint

Hoi Huubra, welkom op het forum.

Dat is een leuk setje wat jij hebt (ik bedoel je dochters natuurlijk  ;))

Groeten The Saint, die "wat minder rustig" wel een mooi understatement vindt met 300 paardekr8en  8)
No shirt no shoes, no pinball

toycar

 :o
Huuuuuuuub waar blijven die foto's?
Oh ja, welkom.

Turbobiker

Ik zou de laatste zijn die om foto's zeurt (heb ze zelf namelijk ook nog niet geplaatst :-/ ) maarinderdaad ben ik ook errug nieuwsgierig naar (de enige ??? ) '85-er 850 Estate. FOTO'S, FOTO'S ;D

En zo een S60R is wel geinig, maar met 300pk moet je geen 850 met chippie tegen het lijf lopen bij een stoplicht. Ik zou er snel wat aan laten doen ;D ;D

Veel plezier op het forum.
De Tussenpaus

Turbobiker

O ja, station, daar stoppen de treinen. ;D

Estate voor deze statige bak graag :)
De Tussenpaus