ABS & TRACKS lampjes blijven branden

Gestart door rosa850, 27-11-2015 19:27:15

Vorige topic - Volgende topic

mehn

Citaat van: )()()sT op 28-11-2015 13:19:49
Die oude (die niet zo snel defect raakt) heeft toch alleen de alter 1?

Citaat van: )()()sT op 28-11-2015 13:19:49
Die oude (die niet zo snel defect raakt) heeft toch alleen de alter 1?

Neu, t/m MY1995.

;D

Nieuw                                                                                         Oud
        |____________________________________________________|
        |                                                                                              |
        |                                                                                              |
        V                                                                                             V

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

haasje

Mooie pijltjes naar beneden. Ik heb het vermoeden dat deze wijzen naar foto's in je onderschrift, of je hoopt dat er iemand foto's plaatst

rosa850

Ik kom net terug uit Assendelft. Henk geeft me perfect geholpen met mijn defecte controller. Alle contactjes opnieuw gesoldeerd en weer netjes dicht gemaakt. Na terugplaatsen nog een paar oude foutcodes verwijdert mbv de laptop en en toen weer rijden. Onderweg geen lampjes meer gezien waar ik niet op zat te wachten. Henk nogmaals heel harttelijk dank!!

The Demon

Ik kan het iedereen met dit probleem aanraden, ga gewoon even bij Henk langs.
Hij werkt netjes en degelijk, iets wat ik van andere reperateurs niet kan zeggen.
Alleen even de soldeerbout erop zetten is gewoon niet voldoende.

knoertS70

Citaat van: The Demon op 29-11-2015 16:52:18
Hij werkt netjes en degelijk, iets wat ik van andere reperateurs niet kan zeggen.

Slijmbal.  ;) :eusa_clap: :eusa_whistle:
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

The Demon

Citaat van: knoertS70 op 29-11-2015 18:21:05
Citaat van: The Demon op 29-11-2015 16:52:18

Slijmbal.  ;) :eusa_clap: :eusa_whistle:
Niks slijmbal, gewoon ervaring.

cornelis-b

Citaat van: rosa850 op 29-11-2015 16:47:22
Ik kom net terug uit Assendelft. Henk geeft me perfect geholpen met mijn defecte controller. Alle contactjes opnieuw gesoldeerd en weer netjes dicht gemaakt. Na terugplaatsen nog een paar oude foutcodes verwijdert mbv de laptop en en toen weer rijden. Onderweg geen lampjes meer gezien waar ik niet op zat te wachten. Henk nogmaals heel harttelijk dank!!

Roel het was weer een gezellige middag en blij dat het probleem is verholpen. Wat de poelie van je stuurpomp betreft, ik begrijp er echt geen snars van, de riem loopt perfect over alle rollen behalve over die van de pomp. Maar ook daar zal vast een oplossing voor worden gevonden.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

cornelis-b

Citaat van: -D©©©L- op 29-11-2015 21:04:00
Citaat van: cornelis-b op 29-11-2015 21:00:40
Citaat van: rosa850 op 29-11-2015 16:47:22

Roel het was weer een gezellige middag en blij dat het probleem is verholpen. Wat de poelie van je stuurpomp betreft, ik begrijp er echt geen snars van, de riem loopt perfect over alle rollen behalve over die van de pomp. Maar ook daar zal vast een oplossing voor worden gevonden.

Heb jij het nummer van de pomp wel afgelezen ?

Nee Marco want het weer was iet bepaald erg lekker, we hebben wel de dikte van de poelie gemeten met de schuifmaat bij de auto van Roel en dat was 30mm en ook bij mijn 855 is dit 30mm. Nummer van de pomp is zo ook niet af te lezen daar zouden we de pomp voor los moeten halen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

mehn

Citaat van: haasje op 29-11-2015 15:19:35
Mooie pijltjes naar beneden. Ik heb het vermoeden dat deze wijzen naar foto's in je onderschrift, of je hoopt dat er iemand foto's plaatst

Het eerste ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

rosa850

Nog even een update van mij.
Henk heeft mijn controller gerepareerd. Goede nieuws is dat er geen lampjes meer gaan branden. Mijn boeren verstand zegt dan dat het elek.gedeelte in orde is.
Slechte nieuws is dat ik vrij vaak nu de ABS (pomp?) hoor. Soms zelfs bij het remmen.
Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Kan dit de ABS pomp zijn of wellicht iets anders? En is dit een lastige klus?

UserID6342

Uitlezen en dan weet je waarschijnlijk al meer.....