V70R AWD MY2000 Laser Blue

Gestart door MarcoV, 09-12-2015 13:57:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

MarcoV

Hallo luitjes,

Door fysiek ongemak ben ik genoodzaakt mijn mooie 244 weg te doen en wat comfortabelers te gaan rijden.
Al tijdje aan het nadenken om een station bij de cabrio te nemen ivm praktische ruimte!
Hoog op het verlanglijstje staat al een poos een mooie V70R en eigenlijk in maar 1 kleur voor ons, nml Laser Blue!

Vanaf as vrijdag mag ik mij eigenaar noemen van een prachtige en snelle en zeer goed onderhouden V70R AWD MY2000 Laserblue, de huidige auto van Sander.
Ben super blij dat hij aan mij wilde verkopen, ik weet al jaren dat het onderhoud bij Sander altijd dik in orde is.
Verder zal ik in apart topic later wat meer laten zien vd auto.
Blij weer terug te zijn met zo'n gave bak!

MarcoV










elianmars

Ik hoorde het net van Sander. Alvast gefeliciteerd! 8)

EricL

Gefeliciteerd.

Sander weer terug naar een 850 Cy?!  ;D

MarcoV

Citaat van: elianmars op 09-12-2015 14:00:49
Ik hoorde het net van Sander. Alvast gefeliciteerd! 8)

Thanks maat, echt blij mee.
Vrees dat ik weer vaker naar Zevenhuizen kom hoor!
Mis de gezelligheid en klooien wel.

MarcoV

KIM

Gefeliciteerd.
Met het onderhoud zit het inderdaad wel goed. Hier heb je vast een fijne auto aan.

Sbv

Citaat van: EricL op 09-12-2015 14:04:26
Gefeliciteerd.

Sander weer terug naar een 850 Cy?!  ;D
Alvast van harte Marco.

Nee niet terug naar een 850 CY.

Inkrimping wagenpark. Saffron S70R blijft en XC60 ook.

De laatste tijd reed vrouwlief(IriKro) er 3 dagen per week Barendrecht - Leiden mee en 1 dag met de S70. Zij vindt de S70 lekkerder rijden en dat is helemaal haar auto.
Mooiste voor haar zou zijn als de S70R awd zou hebben  ;D
Ik reed er al een tijd zeer weinig in en liep al een tijdje met het idee houden of verkopen...


Marc O.

Gefeliciteerd, mooie en goede auto heb je daarmee gekocht!
...The Nile isn't just a river in Africa...

MarcoV

Citaat van: Sbv op 09-12-2015 14:10:02
Citaat van: EricL op 09-12-2015 14:04:26
Gefeliciteerd.

Sander weer terug naar een 850 Cy?!  ;D
Alvast van harte Marco.

Nee niet terug naar een 850 CY.

Inkrimping wagenpark. Saffron S70R blijft en XC60 ook.

De laatste tijd reed vrouwlief(IriKro) er 3 dagen per week Barendrecht - Leiden mee en 1 dag met de S70. Zij vindt de S70 lekkerder rijden en dat is helemaal haar auto.
Mooiste voor haar zou zijn als de S70R awd zou hebben  ;D
Ik reed er al een tijd zeer weinig in en liep al een tijdje met het idee houden of verkopen...



Blij dat vrouwlief de S70 wil houden hoor, V70 krijgt een goed onderkomen  ;D

big ben

Proficiat Marco  :D! Erg mooie auto  8)

Bouke

Gefeliciteerd alvast met deze super bak. Het is echt een heerlijk reisauto met genoeg porrie en comfort. Ik heb er ook nog over gedacht, maar toch besloten om doppie te houden.
Van deze auto ga je geen spijt krijgen en hij verkeerd in uitermate goede conditie.




Zo kan je er vast naar kijken ;D

MarcoV

Citaat van: Bouke op 09-12-2015 14:54:36
Gefeliciteerd alvast met deze super bak. Het is echt een heerlijk reisauto met genoeg porrie en comfort. Ik heb er ook nog over gedacht, maar toch besloten om doppie te houden.
Van deze auto ga je geen spijt krijgen en hij verkeerd in uitermate goede conditie.
http://i1059.photobucket.com/albums/t431/boukeglastra/Mobile%20Uploads/2014-08/1A7319E3-2385-4001-951D-82DED1BBF888_zpshuhnmwyy.jpg

http://i1059.photobucket.com/albums/t431/boukeglastra/Mobile%20Uploads/2014-08/C0A8E418-5D9D-457E-8054-BB01FBF36B1C_zps0dld0hik.jpg

Zo kan je er vast naar kijken ;D

:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Nog een keertje poetsen mag altijd hoor haha.

Sbv

Dat is nog met de oude koplampen Bouke

Bouke


MarcoV


Chris

Gefeliciteerd! Mooie auto en weet uit ervaring dat deze erg lekker rijdt ;).

Veel veilige kilometers ermee gewenst!