Waar ga jij heen op vakantie in 2016?

Gestart door Lunadust, 16-12-2015 15:06:26

Vorige topic - Volgende topic

Midicijnman

Sleurhut oppikken in Reus, Spanje en daarna eens een stukje doorkachelen naar Valencia.

Thunderstruck

10 september , roadtrip door Scandinavië, nog op zoek naar goede tips!

Marc O.

Citaat van: Thunderstruck op 07-06-2016 21:07:26

Gaaf! In februari hebben we met een groep forummers een trip gemaakt naar de Noordkaap. Misschien heb je hier iets aan: www.vomac-nl.com.
...The Nile isn't just a river in Africa...

dielie850

kulk

Paar weken Macedonie, met de Volvo  :eusa_dance:

Thunderstruck

Citaat van: Marc O. op 07-06-2016 21:25:37

Gaaf! In februari hebben we met een groep forummers een trip gemaakt naar de Noordkaap. Misschien heb je hier iets aan: www.vomac-nl.com.

Staat genoteerd, even wat stukjes gelezen, erg gaaf!

We gaan er dingen uit mee nemen!

Sbv

Citaat van: Thunderstruck op 08-06-2016 00:26:41
Citaat van: Marc O. op 07-06-2016 21:25:37

Staat genoteerd, even wat stukjes gelezen, erg gaaf!

We gaan er dingen uit mee nemen!
De sneeuw waarschijnlijk niet  ;D

BBS

Volvoloos....

glenfiddich1983

Citaat van: kulk op 07-06-2016 22:15:30
Paar weken Macedonie, met de Volvo  :eusa_dance:

Hou er rekening mee dat ze daar van mening zijn dat een Mercedes in het midden van de weg hoort te rijden en voor niemand aan de kant behoeft te gaan. Jij met je Volvo moet desnoods maar door de berm. Een Mercedes is een beetje een statusdingetje daar  ::)

Verder prachtig land, jammer van de vele Albanezen ;D
Hoofdauto: Volvo V70 2.4D (2010, Diesel, 207.000 km)
2e auto: Volvo 940 Turbo (1991, Benzine, 300.000 km)

UserID6342

Hahaha, ik denk dat Remko precies weet hoe en wat daar wel en niet kan hoor ;D ;D.  Zijn vrouw komt er vandaan ;D ;D ;D

kulk

Ja precies, ik rijd liever daar dan in Servie, daar rijdt iedereen midden op de weg zelfs met een Zastava uit het jaar nul  ;D

glenfiddich1983

Citaat van: Dirk342 op 08-06-2016 16:44:39
Hahaha, ik denk dat Remko precies weet hoe en wat daar wel en niet kan hoor ;D ;D.  Zijn vrouw komt er vandaan ;D ;D ;D

Oeps ;D

kulk

Ze komt niet uit Albanie voor alle duidelijkheid ;D

Ben jij daar ook vaker geweest Glennfiddich? Ben toch wel benieuwd naar jouw ervaringen dan

Blackfox

De planning was Filipijnen maar de vrouw heeft nog maar 2 weken om te besteden aan vakantie :eusa_wall:
Vind ik te kort om dan daarheen te gaan

Nou begon die zelfde vrouw  ;D over Zweden of dat wat is :).
Stiekem ook een Vovo fan hoor ;).

Iemand tips?  De planning is ongeveer begin september en dan voor 2 weken..

Stockholm Goteborg??

Natuurlijk moet de S60 aan de bak  ;D dus geen vliegtuig :eusa_whistle:

glenfiddich1983

Citaat van: kulk op 09-06-2016 10:44:01
Ze komt niet uit Albanie voor alle duidelijkheid ;D

Ben jij daar ook vaker geweest Glennfiddich? Ben toch wel benieuwd naar jouw ervaringen dan

Ik ben een jaar of vijf terug in Macedonië geweest. Met het vliegtuig overigens, niet met de auto. We hebben drie excursies gedaan die we min of meer naar eigen inzicht konden vormgeven. We werden rondgereden door een Nederlands sprekende man (een Macedoniër met Nederlandse vrouw) die die excursies samen met zijn twee zoons organiseerde. We reden gelukkig niet in een busje maar we werden rondgereden in hun Mercedessen. Het leuke daaraan was dat we overal konden komen, en die man kende overal op de route weer mensen dus zo zag je nog eens wat dat je anders met zo'n georganiseerde tour in een bus nooit zou zien. Waren mooie ritten, en al snel gebeurde het natuurlijk dat we midden op de weg reden, er kwam een tegenligger aan en onze gids ging geen centimeter opzij. Toen ik vroeg waar dat op sloeg zei hij "we rijden in een Mercedes, die ander gaat wel opzij". En dat gebeurde ook steeds ;D

Verder zat de man constant in het Nederlands te tieren op medeweggebruikers. Kennelijk Albanezen, want "stomme Albanees!" hoorde ik vaak voorbij komen ;D

Het viel verder wel op dat er veel dure auto's uit bijvoorbeeld Italië en Zwitserland rondreden, met de buitenlandse kentekenplaten er nog op maar met heren achter het stuur die overduidelijk geen Italianen en Zwitsers waren. Vaak stonden die auto's ook geparkeerd op opritten van (dure) vrijstaande huizen. Albanezen, volgens onze gids, die hun geld met drugs en prostitutie verdienden.

Misschien was onze gids wel een beetje een Albanezenhater hoor, en vertekent dat het beeld wat ;D

De natuur was er in ieder geval prachtig!