Clk-p guess who's back... Turbo zegt Boem!

Gestart door clk-p, 29-12-2015 21:58:44

Vorige topic - Volgende topic

clk-p

Waarschijnlijk ga ik de perfo's als winterwielen gebruiken dus dat zou een optie kunnen zijn voor de apk, mochten de nieuwe banden wel aanlopen en het afkeur zou worden.
Maar denk toch dat ik voor de 215 band ga en dan de goodyear eagle f1 as3...

Maar dan wat anders, had al een poosje het idéé dat m'n ecc niet helemaal werkte zoals het zou moeten, Met name het vasthouden van de ingestelde temperatuur.
Ook geconstateerd dat de kleine ventilator van de temperatuur sensor niet draaide.
Gisteren kreeg ik de bekende knipperde oranje ledjes bij het starten (20x) dus vond ik het tijd om eens te kijken of ik de ventilator weer aan de praat zou kunnen krijgen.
Gedemonteerd zag ik dat er een beetje stof in zat, maar kreeg niet echt het gevoel dat het daar aan zou kunnen liggen dat ie niet draaide. Toch het dingetje maar even helemaal uit elkaar gehaald en stofvrij gemaakt. Daarna alles weer aangesloten en ff testen, en ja hoor hij draait weer en de knipperde ledjes zijn verdwenen.. sta er echt van te kijken wat een klein beetje stof kan doen want er zat echt niet veel in.. Hopelijk blijft hij nu weer een poosje draaien en blijven de knipperde ledjes weg.
Hoe het nu met de temperatuur gaat weet ik nog niet, daarvoor heb ik nog niet ver genoeg gereden maar hoop het beste ervan.

clk-p

Nou, t was van korte duur. Vanmiddag zonder storing starten en de ventilator draaide netjes.
Na een bezoekje tankstation, sleutel om starten en... :eusa_think:
Knippers nog aan toe, en geen ventilatortje die draait pfff.
Thuis maar weer er uit gehaald en uit elkaar gehaald.
Ditmaal ingespoten met contactspray en vervolgens uitgeblazen met perslucht.
Spul er weer in geplaatst, geen storing en netjes draaiende vent.
Snap er niks van, hopelijk blijft de storing nu wel weg anders toch maar eens uitlaten lezen..

clk-p

Tot nu toe geen storing meer gehad in de ecc.
Heb het idee dat de temperatuur nu ook beter geregeld wordt.
Merkbaar doordat wanneer je het raam open doet hij op een gegeven moment weer harder gaat blazen  :eusa_clap:

Maar ff wat anders, de R velgen zitten er eindelijk onder  met vier splinternieuwe Hankook ventus prime 3 in de maat 215/45/17 95W :eusa_dance:

big ben

Dat staat 'm goed !  :eusa_clap:.... zo krijg je steeds meer een auto naar eigen smaak  8).
Volgende is een R bumper ??  :angel:

clk-p

Citaat van: big ben op 26-02-2017 20:13:13
Dat staat 'm goed !  :eusa_clap:.... zo krijg je steeds meer een auto naar eigen smaak  8).
Volgende is een R bumper ??  :angel:

Thanks..
De R bumper is in december voor mijn neus weggekaapt helaas. Stond er 1tje op het forum in precies de goede kleur, maar financieel kwam het die dure maand niet goed uit.
In januari was hij natuurlijk al verkocht.. Dus misschien in de toekomst als er nog eens eentje voorbijkomt.

henry classic v70

620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

clk-p

V70geRwin

Mooi die lichte velgen onder de donkere auto  :eusa_clap:

clk-p

Citaat van: V70geRwin op 27-02-2017 17:00:07
Mooi die lichte velgen onder de donkere auto  :eusa_clap:

Dank u, heb er nog wel eventjes aan gedacht om ze antraciet te spuiten.

clk-p

Kleine update...

Maakt het geheel net wat meer af.
Met dank aan Hugo! (Die nu zonder zit  :eusa_doh:)

big ben

sander69

Mooie auto hoor; die velgen staan hem goed!

heb je er nog meer plannen mee; spoiler ofzo?

vind donkere ramen ook altijd wel mooi staan.
C70 cabrio D5 2007
V70 R AWD 1997
245 Turbo 1983
Saab 900 Aero classic coupe FPT 1992

clk-p

Citaat van: big ben op 22-04-2017 12:42:37
Super nette S70  8) :eusa_clap:

Dankje big ben, ben ook van plan om hem netjes te houden.

Citaat van: sander69 op 22-04-2017 14:05:39
Mooie auto hoor; die velgen staan hem goed!

heb je er nog meer plannen mee; spoiler ofzo?

vind donkere ramen ook altijd wel mooi staan.

Dank u, de velgen vindt ik zelf ook erg goed passen onder de wagen, en de donkere ramen is smaak.
Sommigen vinden het sjonny maar ik vind het mooi en de kinderen kunnen fijn op tablet/telefoon/televisie kijken zonder dat de zon het beeld verpest dus iedereen happy.
Plannen zijn altijd aanwezig, spoiler zou leuk zijn maar het heeft geen haast. Zo af en toe loop je is tegen iets aan en dan zal en kan ik het soms niet laten. Belangrijker vind ik dat de wagen technisch en optisch in goede staat blijft verkeren. Toeters en bellen er om heen heeft iets mindere prioriteit. Al heb ik stiekem heus wel een wish lijstje hoor ;)

henry classic v70

Laat maar komen dat wish-lijstje  :D
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

sander69

heb je die ramen zelf gedaan?

ziet er strak uit zo te zien
C70 cabrio D5 2007
V70 R AWD 1997
245 Turbo 1983
Saab 900 Aero classic coupe FPT 1992