Boetepot 2016

Gestart door Hans Duiven, 05-01-2016 14:59:21

Vorige topic - Volgende topic

Hans Duiven

UserID25761

Citaat van: henry classic v70 op 15-08-2016 15:28:46
....ook €145,= lichter  >:(

http://i66.tinypic.com/zn1u9d.jpg

zoveel geld voor 14KM te hard. :eusa_snooty: 
Er gaat een tijd komen dat je de hypotheek moet gaan verhogen als je een prent krijgt.

henry classic v70

Nou inderdaad, altijd eigenlijk rond de 110 op CC...
Bord gemist en bingo  :eusa_eh:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

UserID6342

Dat is bij de Ewijkse brug ;D.  En ja, het is jammer geld, ook ik heb daar al een keer een hele dikke prent gehad van bijna 300....  Maar borden staan er echt zat hoor !  De reden dat de bekeuring zo hoog is omdat dit wegwerkzaamheden borden zijn en dan komt er een fiks bedrag bij op..  Alleen jammer dat je nooit iemand ziet werken op of aan de verrekte brug :( :(

Galactica

Citaat van: Dirk342 op 15-08-2016 18:35:24
Dat is bij de Ewijkse brug ;D.  En ja, het is jammer geld, ook ik heb daar al een keer een hele dikke prent gehad van bijna 300....  Maar borden staan er echt zat hoor !  De reden dat de bekeuring zo hoog is omdat dit wegwerkzaamheden borden zijn en dan komt er een fiks bedrag bij op..  Alleen jammer dat je nooit iemand ziet werken op of aan de verrekte brug :( :(

De flitsers werken. :P

UserID6342

Die hele brug is een prijsschietertje wat bekeuringen aangaat....  Het is zowel links als rechts 90 km/h bij wegwerkzaamheden (die je nooit ziet gebeuren maar daar moet je verder niet over nadenken), ik rijd er sinds die bekeuring van bijna 300 altijd precies 90, zal mij niet meer gebeuren.  En het ergste, het gebeurde mij onderhand om 23.30 's avonds, geen kip op de weg en met de auto van een klant :(.  Het laatste was nog het meest lullige van het verhaal....

henry classic v70

O ja dat was het.... ik ben daar best vaak overheen gekomen en inderdaad zijn ze daar al ongeveer 6/7 jr bezig met werkzaamheden maar je ziet er nooit iemand iets doen.
...al die andere keren heb ik dan blijkbaar geluk gehad  :eusa_shifty:

The Demon

Als je een beetje uit je doppen kijkt daar zie je ze al van verre staan.
Ik kom er met de vrachtwaggel elke dag langs.
Ze staan, vanuit het zuiden gezien, of voor de brug of er net na.
Vanuit het noorden staan ze altijd na de brug.

Een donkergrijze of donkergroene geblindeerde Volkswagen Transporter met een ventilatiekoepeltje op het dak moet je toch wel opvallen.

henry classic v70

Citaat van: The Demon op 15-08-2016 19:57:56
Als je een beetje uit je doppen kijkt daar zie je ze al van verre staan.
Ik kom er met de vrachtwaggel elke dag langs.
Ze staan, vanuit het zuiden gezien, of voor de brug of er net na.
Vanuit het noorden staan ze altijd na de brug.

Een donkergrijze of donkergroene geblindeerde Volkswagen Transporter met een ventilatiekoepeltje op het dak moet je toch wel opvallen.

Dat deed ik zeker toen ik de Golf IV nog had, reed ik structureel te hard..
Nu niet meer dus op m'n gemakje, relaxed achter het stuur en dan let je niet op een geblindeerd vw busje
...en ja als je er dagelijks langs komt dan valt het wel op  :eusa_eh:

BBS

Citaat van: Dirk342 op 15-08-2016 18:41:46
Die hele brug is een prijsschietertje wat bekeuringen aangaat....  Het is zowel links als rechts 90 km/h bij wegwerkzaamheden (die je nooit ziet gebeuren maar daar moet je verder niet over nadenken), ik rijd er sinds die bekeuring van bijna 300 altijd precies 90, zal mij niet meer gebeuren.  En het ergste, het gebeurde mij onderhand om 23.30 's avonds, geen kip op de weg en met de auto van een klant :(.  Het laatste was nog het meest lullige van het verhaal....
De reden dat ze op de 2x3 rijstroken een snelheidsbeperking van 90 hebben ingevoerd is omdat ze wel 3 rijstroken per kant hebben gemaakt, maar deze zijn significant smaller dan "normale" rijstroken.
Anders waren het 2x2 rijstroken geweest, met files als gevolg van het (niet) ritsen net voor de brug....
Waren het echte werkzaamheden dan gold er wel een snelheids limiet van 70 km/h ;)

Ze staan er bijna dagelijks te prijsschieten, en zo zachies an is de bouw van de 2e waalbrug bijna gefinancierd met geld uit de bonnen :police: :eusa_boohoo:

Neemt niet weg dat het uitermate sneu geld is Henry :eusa_wall:
Volvoloos....

widebody

Citaat van: BBS op 15-08-2016 20:03:03
De reden dat ze op de 2x3 rijstroken een snelheidsbeperking van 90 hebben ingevoerd is omdat ze wel 3 rijstroken per kant hebben gemaakt, maar deze zijn significant smaller dan "normale" rijstroken.
Anders waren het 2x2 rijstroken geweest, met files als gevolg van het (niet) ritsen net voor de brug....
Waren het echte werkzaamheden dan gold er wel een snelheids limiet van 70 km/h ;)

Ze staan er bijna dagelijks te prijsschieten, en zo zachies an is de bouw van de 2e waalbrug bijna gefinancierd met geld uit de bonnen :police: :eusa_boohoo:

Beetje hetzelfde principe als op de A76 en het zuidelijke deel van de A2, tussenGeleen en 't Vonderen.

Al jaaaaren een inhaalverbod op verschillende tijden en sinds een jaar 24/365dagen inhaalverbod. Reden?
De linkerrijbaan zou te smal zijn! Al sinds jaar en dag werd er ingehaald als het kon en nu opeens kan het niet meer omdat de rijbanen te smnall zijn? Zeker gekrompen in de regen? Vrachtauto's zijn gegroeid? Al heul lang zijn de breedtematen vastgesteld.

En regelmatig staan er flitsers! En inhaalverbod negeren is errug duur!

Hans Duiven

Hoe lang is dat nu al in onderhoud? Schiet niet echt op. Financiering op basis van de boetes?

BBS

Citaat van: widebody op 15-08-2016 20:22:06
Citaat van: BBS op 15-08-2016 20:03:03

Beetje hetzelfde principe als op de A76 en het zuidelijke deel van de A2, tussenGeleen en 't Vonderen.

Al jaaaaren een inhaalverbod op verschillende tijden en sinds een jaar 24/365dagen inhaalverbod. Reden?
De linkerrijbaan zou te smal zijn! Al sinds jaar en dag werd er ingehaald als het kon en nu opeens kan het niet meer omdat de rijbanen te smnall zijn? Zeker gekrompen in de regen? Vrachtauto's zijn gegroeid? Al heul lang zijn de breedtematen vastgesteld.

En regelmatig staan er flitsers! En inhaalverbod negeren is errug duur!
De twee meest rechterrijstroken zijn ander knap smaller dan een gemiddelde rijbaan... Ga maar eens naast een andere vrachtwagen rijden op die bewuste brug.
Wil je binnen de lijnen blijven mag je de rechterspiegel wel inklappen, anders kun je echt een nieuwe gaan halen :eusa_boohoo:
Volvoloos....

heutink

:eusa_wall:
rood stoplicht............euro 239,00
:eusa_doh:
Beter 299 paarden onder de kap, dan de lucht van 10

henry classic v70

Citaat van: heutink op 08-09-2016 16:44:13
:eusa_wall:
rood stoplicht............euro 239,00
:eusa_doh:

Sooow, da's een beste Heutink...