S70 2.5T

Gestart door Mr Rens, 11-01-2016 10:38:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Mr Rens





Afgelopen weekend deze S70 er bij gekocht, aangezien ik niet meer het hele jaar door in de 850 rij.

Ik ben benieuwd of dit een bekende auto is hier? Lak is zeer strak en ook het interieur is als nieuw, en dat bij een km stand van 370.000 km.
Motor loopt alsof deze nieuw is en de automaatbak schakelt ook alsof deze nieuw is. Echter geen onderhoudshistorie bekend.

Er is iemand heel zuinig op deze auto geweest en ik ben benieuwd wie. De kentekenplaathouder vermeld een garagebedrijf uit Soest.

het betreft een 2.5T Aut. met R bumper, USA knippers en dikke 18'' velgen (met 235 banden  :o). Kenteken SB-VZ-43

mvg
B5234T5 Walbro 255lph 395cc injectoren 18T turbo Ferrita 3'' Downpipe met racecat S60R exhaust manifold 3'' JT SuperFlow catback 1 demper 70mm Aluminium Intercooler Reversed Intercooler Piping. HKS SSQV Dumpvalve IPD buizenset HPI Performance Inductie Kit 302mm remmen 960 Gasklephuis GLT Nokkenassen 850 R Clutch Apex verlaagd Rica tuned 330PK 450nm

Spin!

Heeft recent nog bij 'Tips op marktplaats' gestaan. Ziet er goed uit. Was ook niet heel duur meen ik? Mooie vangst! Gefeliciteerd!  :eusa_clap:

www.vm-parts.nl

Miel850

Proficiat, heb ook enkele pogingen gedaan om in contact te komen. Bleek verrekte lastig. Mooi dat ie hier opduikt. Veel plezier ermee.  :)
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Mr Rens

Citaat van: Miel850 op 11-01-2016 15:23:13
Proficiat, heb ook enkele pogingen gedaan om in contact te komen. Bleek verrekte lastig. Mooi dat ie hier opduikt. Veel plezier ermee.  :)

In contact komen bleek inderdaad lastig, maar de eigenaar zat in de late ploegendienst, dat verklaart het eea. Ik zal deze niet lang in mijn bezit hebben ivm werk, dus hou de advertenties in de gaten mocht je nog interesse hebben.

B5234T5 Walbro 255lph 395cc injectoren 18T turbo Ferrita 3'' Downpipe met racecat S60R exhaust manifold 3'' JT SuperFlow catback 1 demper 70mm Aluminium Intercooler Reversed Intercooler Piping. HKS SSQV Dumpvalve IPD buizenset HPI Performance Inductie Kit 302mm remmen 960 Gasklephuis GLT Nokkenassen 850 R Clutch Apex verlaagd Rica tuned 330PK 450nm

Miel850

Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.