Marco XC70 3.2 AWD Summum

Gestart door MarcoV, 11-01-2016 10:09:11

Vorige topic - Volgende topic

MarcoV

Citaat van: Bouke op 18-01-2016 18:01:52
Wat ben jij nou aan het doen :eusa_wall: iedereen wil blauwe kappen ga je ze zwart maken :'( hij is toch mooi zoals hij is Marco ??? Het jouw auto maar ik vind het zonde :eusa_shifty:

En daarom vind iedereen wat anders mooi gelukkig  ;D
Zal zo min mogelijk met de motorkap open rijden goed?

;D

MarcoV

StefanCJ

Wat ben jij nou aan het doen :eusa_wall: iedereen wil blauwe kappen ga je ze zwart maken :'( hij is toch mooi zoals hij is Marco ??? Het jouw auto maar ik vind het zonde :eusa_shifty:

Zwarte kappen kun je ook gewoon blauw spuiten hoor, Flexa heeft circa 100 tinten blauw dus voor ieder wat wils.

Bouke

Citaat van: StefanCJ op 18-01-2016 19:53:40

Zwarte kappen kun je ook gewoon blauw spuiten hoor, Flexa heeft circa 100 tinten blauw dus voor ieder wat wils.
;D

MarcoV

Citaat van: Bouke op 18-01-2016 20:19:33
Citaat van: StefanCJ op 18-01-2016 19:53:40

;D

;D

Sbv

Aaah toch niet de vrij zeldzame blauwe kappen spuiten. Koop dan een set zwarte en misbruik die.

Ieder zijn/haar ding uiteindelijk maar toch

MarcoV

Wist niet eens dat die zo zeldzaam zijn!
En als iedereen ze wil zouden er wel meer mensen die kappen blauw spuiten denk  ;D
Koop wel keertje blauwe kappen als reserve, kan het altijd weer terug naar origineel maar nu zijn ze stuk netter dan eerst.

MarcoV

Sbv

Citaat van: MarcoV op 19-01-2016 08:52:18
Wist niet eens dat die zo zeldzaam zijn!
En als iedereen ze wil zouden er wel meer mensen die kappen blauw spuiten denk  ;D
Koop wel keertje blauwe kappen als reserve, kan het altijd weer terug naar origineel maar nu zijn ze stuk netter dan eerst.

MarcoV
Fout, zijn niet meer te koop bij mijn weten

Johann

De helft is nog te koop.

MarcoV

Mijn auto voorlopig niet dus geen probleem  ;D

MarcoV

MarcoV

Is dan geen origineel blauw meer maar is wel rete strak geworden  ;D
In het eggie mooier dan de foto.
Nu nog wachten op de verse aluminium zilveren boutjes.

MarcoV

maruska

ieder zijn meug, ik vind het niet mooi, zeker niet bij een lbp.. een blauwe vinden is een grote uitdaging zoals hierboven gezegd ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

MarcoV

Citaat van: maruska op 19-01-2016 09:41:19
ieder zijn meug, ik vind het niet mooi, zeker niet bij een lbp.. een blauwe vinden is een grote uitdaging zoals hierboven gezegd ;D

Waarvan akte  ;D

MarcoV

elianmars

MarcoV

Vandaag de afdekking weer vastgezet met verse aluminium boutjes, weer lekker fris onder de kap.

MarcoV

elianmars

Heb je, na het maken van de foto, de slang vanaf koelvloeistofreservoir nog in de klem gedrukt? :P