Marco XC70 3.2 AWD Summum

Gestart door MarcoV, 11-01-2016 10:09:11

Vorige topic - Volgende topic

henry classic v70

Je hebt dus over het aluminium heen gespoten begrijp ik..?  :eusa_think:
Had je dan niet beter een standaard setje uit een sloper kunnen halen, plastidip trek je er inderdaad wel zo af maar zou dit geen vlekken achterlaten op het aluminium?

Eigenlijk vind ik toch aluminium het mooist staan in een LBP, dit heeft een mooie sjieke uitstraling.
Maar jij vindt dit mooi en daar gaat het om
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

)()()sT

Het grote nadeel van dat aluminium is dat het vreselijk gevoelig is voor krassen. Ik kon niet wachten tot ik het eruit kon hebben en m'n black walnut er weer in zat.
Of deze blauwe plastidip nou mooi is.... Tja, daar zijn de meningen over verdeeld ;D

MarcoV

Citaat van: henry classic v70 op 29-01-2016 08:46:38
Je hebt dus over het aluminium heen gespoten begrijp ik..?  :eusa_think:
Had je dan niet beter een standaard setje uit een sloper kunnen halen, plastidip trek je er inderdaad wel zo af maar zou dit geen vlekken achterlaten op het aluminium?

Eigenlijk vind ik toch aluminium het mooist staan in een LBP, dit heeft een mooie sjieke uitstraling.
Maar jij vindt dit mooi en daar gaat het om

Trek je er zo van af, is gewoon rubber.
En ik vind opzich alu wel mooi maar beschadigd erg snel en dit is gewoon mooie oplossingen ff uitproberen.

MarcoV

UserID6342

Gewoon lekker doen wat jij mooi vind / leuk vind en sch**t an de rest ;D.

elianmars

Citaat van: Dirk342 op 29-01-2016 11:37:11
Gewoon lekker doen wat jij mooi vind / leuk vind en sch**t an de rest ;D.

Zoiets zei ik ook, alleen met iets andere woorden ;D

StefanCJ

Zit het er nou al in, ben benieuwd naar de foto's.

MarcoV

Nou vooruit, voor de ( niet ) liefhebbers, spul zit er weer in.
Alleen nog keertje randje boven de ecc bijwerken, ging wat verf mee met het tape.

MarcoV

kulk

Ik vind het wel mooi  :eusa_clap:

Wat mij nog mooier lijkt is dat je het ook links blauw maakt, dat paneeltje waar je knoppen van de boordcomputer
enzo in zitten

MarcoV

Nee, dan slaat het weer door  :eusa_whistle:
Vond dit wel ok zo.

;D

GringoV70

Ik vind het helemaal niet verkeerd staan. :eusa_clap:
Black Smoke Doesn't Mean it's Broke!

Bouke

Het is netjes gedaan iig ;D was er ook een zilver/grijs optie? Om bijv. in de trant van het aluminium te komen. Zomaar een gedachtegang hoor :eusa_shifty:

MarcoV

Citaat van: Bouke op 29-01-2016 14:25:41
Het is netjes gedaan iig ;D was er ook een zilver/grijs optie? Om bijv. in de trant van het aluminium te komen. Zomaar een gedachtegang hoor :eusa_shifty:

Dat denk ik wel, altijd nog een optie voor later.
Weet nu ieg dat het werkt en goed blijft zitten.

MarcoV

StefanCJ

Zilver of  grijs lijkt me ook wel wat voor de c70. Moet dan wel een andere at pook knop kopen of deze ook spuiten en af en toe bijwerken.

dielie850

Ik vind het eigenlijk helemaal zo verkeerd niet staan ;)
Krijg er wel een beetje Renault Twingo gevoel bij weet ook niet waarom :eusa_eh:

MarcoV

Citaat van: dielie850 op 29-01-2016 18:13:10
Ik vind het eigenlijk helemaal zo verkeerd niet staan ;)
Krijg er wel een beetje Renault Twingo gevoel bij weet ook niet waarom :eusa_eh:

Ga je mond spoelen  ;D

MarcoV