Tuningoverzicht (update: meer info)

Gestart door volvos60t5, 15-03-2005 08:56:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

patrick2wd

Citaat van: -D©©©L- op 06-11-2012 16:20:31
Citaat van: patrick2wd op 06-11-2012 16:16:05
ik mis nog een compressor...

meer lezen, johann heeft dit al eens gerealiseerd.

uuuhhh..

blond en nieuw hier..

Muskov

Wat adviseren jullie? ik moet zelf een uitlaat maken kan ik beter de hele uitlaat direct 3" maken of is het beter dat je een 3" downpipe hebt en de rest 2.5" oid? Komt eerst 16T turbo op, later een stap naar 18T (oid)

Jurijn R

3 inch Downpipe en 2.5 inch erna :-)

Miyel

Ik heb een volledig 3" pijp eronder liggen, loopt als een tierelier.. Wat is dan het argument om een reduceer naar 2,5 er in te zetten?
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

Jurijn R

Makkelijk kant en klaar te koop van Ferrita, Simons,...
Er kan gerust een 3 inch pijp van voor naar achter. Maar heeft het nut bij iets dat geen wonder pk's heeft?  :eusa_shifty:

Miyel

Ja, ok.. Maar muskov zegt er zelf een in elkaar te gaan lassen.. Dit ben ik ook van plan (aangezien mijn JT doorgerot is) en Simons heeft de onderdelen ook in 3" rvs. Dus waarom zou je dan voor 2,5 kiezen?
850 T-5R (Currently being renovated and modified)
V70N 2.4 T5 MY05 (Gezinsbak)

innocenti

Citaat van: Miyel op 20-04-2016 18:47:36
Ja, ok.. Maar muskov zegt er zelf een in elkaar te gaan lassen.. Dit ben ik ook van plan (aangezien mijn JT doorgerot is) en Simons heeft de onderdelen ook in 3" rvs. Dus waarom zou je dan voor 2,5 kiezen?
Omdat groter niet altijd beter is. Uitlaatgassen koelen af waardoor je snelheid van de uitstromende lucht afneemt als je de diameter te groot maakt.