Nürburgring Nordschleife 2016

Gestart door Jurijn R, 18-01-2016 17:54:21

Vorige topic - Volgende topic

V70R^2

psst, simpel setje coil overs verhoogt de fun factor met 100%. Als je snel bent mag je ze voor 150 euro van mij even overschroeven op jouw auto, ik ga volgende keer met iets meer pk's de ring op  :evil:

e36-italia

ben heel benieuwd wat er morgen gebeurd met mijn 16jaar oude nivomats ...ik denk dat een rondje ring knallen niet goed zal doen voor die ouwe fietspompen :-)

clk-p

Citaat van: V70R^2 op 18-04-2016 21:17:42
psst, simpel setje coil overs verhoogt de fun factor met 100%. Als je snel bent mag je ze voor 150 euro van mij even overschroeven op jouw auto, ik ga volgende keer met iets meer pk's de ring op  :evil:

;D  :eusa_clap:

Jurijn R

Pk's... schroefset van €150 of fietspompen in de carroussel.  :o
Ik neem het volgend jaar wat beter aan dan wat terrematten uitschrepen voor 20 kg lichter te wegen  :eusa_naughty:
(Fototje laten nemen met mezelf erbij als bewijs natuurlijk  :eusa_whistle: . Gelieve geen r*kneigingen te krijgen  :eusa_wall:

Naja.. natuurlijk werd het wat lastiger wanneer ze me begonnen te herkennen natuurlijk.
Effe foto nemen met die toeristen dan maar. Allemaal in soort van coureurspakje... fans zekers?

Dan ga je eens kijken naar een auto die op een duitse verkoopsite staat..   :eusa_whistle:

V70R^2

Die laatste twee zien er razend enthousiast uit, tof dat ze even met je op de foto mochten ;D

R o b

Was een mooi pinksterweekend. Zaterdag 3 ronden, zondag 12,5!

En een flashback qua locatie, ergens in 2009:

Jurijn R

Oh. Heb je veel gespot dit weekend. T4-R ;D

Nordschleife850R

Goed om te zien Rob dat je weer ronden hebt gereden!  :D

t_w

12.5 ronde?
alles heel gehouden?

R o b

Citaat van: Jurijn R op 19-05-2016 11:31:24
Oh. Heb je veel gespot dit weekend. T4-R ;D

En gewoon niets zeggen! :)

Citaat van: Nordschleife850R op 20-05-2016 11:10:46
Goed om te zien Rob dat je weer ronden hebt gereden!  :D

Ja, werd tijd! 24 juli wat te doen?

Citaat van: t_w op 20-05-2016 13:05:12
12.5 ronde?
alles heel gehouden?

Je  kan op ongeveer de helft van de baan er ook op (Adenau)....1,5 kaartje kopen!

clk-p

Knallen, máár mis nu wel mn MT bak  :eusa_think:

Nordschleife850R

850-R

Ff een vraagje aan de experts  ;),
Stel ik koop 25 rondjes voor zo'n 550 euro, kan ik daar gewoon dit seizoen, volgend seizoen en/of seizoen daarna nog mee rijden?  :eusa_eh:
Zou ik hem dan ook kunnen uitlenen aan een kameraad, stel hun willen ook een rondje? (ik zou niet weten of hij persoons-gebonden is namelijk)

Gr Thom
Daily: Volvo 855 R blackstone 360.000 km
Project: Volvo 855 T-5 silversand 190.000 km
Project: Volvo 855 T-5 nautic blue pearl 270.000 km

R o b

Nope, alleen dit jaar geldig dan :(

En zoals jij omschrijft niet persoonsgebonden....jaarkaart wel dacht ik!

Sjaakie

CiteerDisregarding the terminal value only the season ticket loses validity on the 31st December 2016.
bron

Dus je 25 rondekaart is meerdere seizoenen geldig .