Sturing centrale portiervergrendeling

Gestart door 855-Champagne, 25-01-2016 20:52:40

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

855-Champagne

Hallo allen,

Na het begeven van mijn Guard1 alarm wil ik er een nw aftermarkt alarmsysteem in zetten maar ik ben op zoek naar welke draden het zijn om de centrale portiervergrendeling aantesturen.
Op het nw alarm zit een + en een - gestuurd draad voor de CV.
Iemand een bedradingsschema met de bijbehorende draden om het geheel aan te sturen.

Groetjes John

big ben


855-Champagne

Dank je maar de link is onvindbaar.

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

razorx

Citaat van: 855-Champagne op 26-01-2016 11:02:03
Dank je maar de link is onvindbaar.
Ik heb die zelfde set ooit via ebay kunnen vinden. Goed spul. Kwam uit China via Bulgerije.

Frank_V70

Sorry dat ik een oude discussie op deze wijze nieuw leven inblaas, maar ik zoek me een slag in de rondte en kom er niet uit. De meeste links die ik aantref werken niet meer, of zijn voor een 850. Zelf rijd ik in een V70 classic. Ik heb een goed aangeschreven, simpel setje voor de cv met twee ab's gekocht. Ik ben helemaal klaar met die ab's van Volvo. Heb ze al een keer vervangen en het binnenwerk een keer laten repareren, maar het doorstaat de tand des tijds gewoon bar slecht. Setje dat ik nu heb (15 euro) moet de bestaande CV 'overriden'. Op zich heb ik maar een paar kabels nodig, nl. lock /unlock, 12v en aarde. Laatste twee kan ik overal wel vandaan halen geloof ik. Maar dan lock/unlock... Als ik onder het stuur kijk, kom ik een module tegen waar twee stekkers met heel veel draden ingaan. Volgens mij omdat die naast de cv ook het alarm regelt. Verder weet ik uit Heynes dat er ook nog een module (receiver) bovenop de tellerkast zit. Die heeft maar een stekker met een paar draden.

Vraag: sluit ik dat kastje nou aan op de draden van de receiver (bovenop de tellerkast), of toch die module onder het stuur? En welke draad moet ik hebben?

Ik hoop dat iemand mij hierin is voor gegaan en op weg kan helpen, alvast dank!

jellejas

Het antwoord op bovenstaande vraag ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Zelf ooit ook een keer proberen te zoeken door middel van de wiring diagram van de wagen maar niet echt een fatsoenlijk antwoord kunnen vinden, of ze waren in ieder geval niet zo gemakkelijk te vinden als lock/unlock kabeltje ofzo.

Denk dat het niet al te moeilijk hoeft te zijn. De centrale vergrendeling is aan te sturen door een deur te ver of ontgrendelen dus technisch gezien is het ook te doen door de kabelboom van een deur aan te vallen. Ik zou je alleen zo snel niet kunnen vertellen welke kabels.
BRAAAAAAAP STUTUTU